Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 26 de junho de 2011

Αγγελική Ηλιάδη Aggeliki Hliadi - Δεν ακούω κανέναν Den akouo kanenan



Αγγελική Ηλιάδη
Δεν ακούω κανέναν
Eu não escuto ninguém

Αργά θυμήθηκες να έρθεις να με βρείς
για το καλό μου τί να κάνω να μου πεις
στις συμβουλές γυρνάω την πλάτη μου
και αγαπάω και τα λάθη μου

Δεν ακούω κανέναν ούτε εσένα
δεν αντέχω κι άλλο ψέμα
μόνο λόγια που τα πλήρωσα με αίμα
κι η ζωή μου μια θυσία στα χαμένα
δεν ακούω κανέναν

Δεν θέλω τίποτα ν΄ακούσω τώρα πια
δεν θέλω άλλα παραμύθια για παιδιά
την πόρτα της καρδιάς μου κλείδωσα
μέσα από τη μοναξιά μου γλίτωσα

Δεν ακούω κανέναν ούτε εσένα
δεν αντέχω κι άλλο ψέμα
μόνο λόγια που τα πλήρωσα με αίμα
κι η ζωή μου μια θυσία στα χαμένα
δεν ακούω κανέναν

Você lembrou tarde de vir a me encontrar
para dizer se estou bem
vou a teus conselhos
E te amo eos meus erros

eu não escuto ninguém nem você
não resito uma outra mentira
Só a palavra que paga com sangue
e a minha vida que não serviu a nada
não escuto ninguém

não quero mais escutar mais
não quero outra historia de criança
a porta de meu coração está trancada
dentro dessa solidão retorno

não escuto ninguém, nem a ti
não resito a outra mentira
só a palavra que paga em sangue

Nenhum comentário:

Postar um comentário