Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sábado, 9 de julho de 2011

Άννα Βίσση- Πάρ τε τα όλα



Άννα Βίσση- Πάρ τε τα όλα



Prende tudo  
  

Στίχοι: Απόστολος Διαβολίκης
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση

Πάρτε τα όλα από μπροστά μου
δε θέλω τίποτα να έχω πια δικό του
πάρτε τα όλα να μην τα βλέπω
γιατί μου φέρνουνε στο μου το πρόσωπό του

Πάρτε τα όλα πάρτε τα όλα
και μην αφήσετε σημάδια πουθενά
πάρτε τα όλα κι αφήστε μόνο
την καρδιά μου να πονά
πάρτε τα όλα πάρτε τα
βάλτε φωτιά και κάφτε τα
πάρτε τα όλα πάρτε τα
βάλτε φωτιά και κάφτε τα
πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα

Πάρτε τα όλα από μπροστά μου
θέλω μονάχη μου τελείως πια να μείνω
πάρτε τα όλα και μη ρωτάτε
τώρα που έφυγε εκείνος τι θα γίνω

Πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα...

Letra: Apostolos Diavolikis
Música: Nikos Karvelas
Desempenho primeiro: Anna Vissi

Prende tudo a tua frente
não quero mais nada mais aqui
prende tudo o que não vejo
porque me passam na tua cara

Prende tudo, prende tudo
e não me deixam sinais de dor
prende tudo e me deixa só
e o meu coração sofre
prende tudo, prende tudo
solte fogo e ela cai
prende tudo, prende tudo
envie fogo e ela cai
prende tudo, prende tudo

Prende tudo na minha frente
quero só o ficar até mais pro fim
prende tudo, e não me pergunte
agora que sai aquele o que farei

Prende tudo, prende tudo...

Nenhum comentário:

Postar um comentário