Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 3 de julho de 2011

Αννα Βίσσι- Πάρτε τα όλα -Anna Vissi Parte ta ola





Prende tudo
Πάρτε τα όλα από μπροστά μου
δε θέλω τίποτα να έχω πια εδώ
πάρτε τα όλα να μην τα βλέπω
γιατί μου φέρνουνε στο μου το πρόσωπό του

Πάρτε τα όλα πάρτε τα όλα
και μην αφήσετε σημάδια πουθενά
πάρτε τα όλα κι αφήστε μόνο
την καρδιά μου να πονά
πάρτε τα όλα πάρτε τα
βάλτε φωτιά και κάφτε τα
πάρτε τα όλα πάρτε τα
βάλτε φωτιά και κάφτε τα
πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα

Πάρτε τα όλα από μπροστά μου
θέλω μονάχη μου τελείως πια να μείνω
πάρτε τα όλα και μη ρωτάτε
τώρα που έφυγε εκείνος τι θα γίνω

Πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα... Prende tudo a tua frente
não quero mais nada mais aqui
prende tudo o que não vejo
porque me passam na tua cara

Prende tudo, prende tudo
e não me deixam sinais de dor
prende tudo e me deixa só
e o meu coração sofre
prende tudo, prende tudo
solte fogo e ela cai
prende tudo, prende tudo
envie fogo e ela cai
prende tudo, prende tudo

Prende tudo na minha frente
quero só o ficar até mais pro fim
prende tudo, e não me pergunte
agora que sai aquele o que farei

Prende tudo, prende tudo...

Nenhum comentário:

Postar um comentário