Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 18 de setembro de 2011

Άννα Βίσση – Σεντόνια – Anna Vissi- Sentonia




Σεντόνια

Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση


Γέμισε άδειες κούτες το σαλόνι
και μια καινούργια θέα απ' το μπαλκόνι
Μυρίζει αλλιώτικος αέρας εδώ μέσα
μα σε ξεπέρασα και μου μειναν και ρέστα

Κι ετσι όπως μπαίνει απ' τα παράθυρα το φως
χαίρω πολύ μου λέει ο καινούργιος μου εαυτός

Τώρα καίω την καρδιά μου
καίω και τα δάκρυά μου
και ξορκίζω δέκα χρόνια
στα καινούργια μου σεντόνια

Στάχτη κάνω την καρδιά μου
στάχτη και τα όνειρα μου
και ξορκίζω δέκα χρόνια
στα καινούργια μου σεντόνια

Πήρα τα ρούχα μου και σου άφησα αναμνήσεις
για συντροφιά στις άδειες νύχτες που θα ζήσεις

Κι έτσι όπως μπαίνει απ' τα παράθυρα το φως
χαίρω πολύ μου λέει ο καινούργιος μου εαυτός

Τώρα καίω την καρδιά μου
καίω και τα δάκρυά μου
και ξορκίζω δέκα χρόνια
στα καινούργια μου σεντόνια

Στάχτη κάνω την καρδιά μου
στάχτη και τα όνειρα μου
και ξορκίζω δέκα χρόνια
στα καινούργια μου σεντόνια

Ότι έγινε έγινε
Ότι έκανα έκανα
Όσο έκλαψα έκλαψα
Φτάνουν πια τα δάκρυα αρκετά

Τώρα καίω την καρδιά μου
καίω και τα δάκρυά μου
και ξορκίζω δέκα χρόνια
στα καινούργια μου σεντόνια

Στάχτη κάνω την καρδιά μου
στάχτη και τα όνειρα μου
και ξορκίζω δέκα χρόνια
στα καινούργια μου σεντόνια


tradução: Lençóis

Enche de vazias caixas a sala
e ver uma nova deusa na varanda
Cheira tipo diferente de ar aqui dentro
mas te ultrapasso e fico e fique com o troco

E como passa através das janelas a luz
quero muito que me fale o meu novo eu

Agora me queima o meu coração
Eu queimo e as minhas lágrimas
exorcizo 10 anos
nos meus novos lençóis

cinzas fiz de meu coração
cinzas de meus sonhos
exorcizo 10 anos
nos meus novos lençóis

Tomo a minha roupa e abandono as memórias
para acompanhar as vazias noites onde você vive

E como passa através das janelas a luz
quero muito que me fale o meu novo eu

Agora me queima o meu coração
Eu queimo e as minhas lágrimas
exorcizo 10 anos
nos meus novos lençóis

O que se tornou
o que se tornou e se torna
o quando chorei, chorei
culpe mais as lágrimas

Que está feito está feito
Que eu fiz
Como eu chorei,chorei
Lágrimas suficientes várias

Agora me queima o meu coração
Eu queimo e as minhas lágrimas
exorcizo 10 anos
nos meus novos lençóis

cinzas fiz de meu coração
cinzas de meus sonhos
exorcizo 10 anos
nos meus novos lençóis

Nenhum comentário:

Postar um comentário