Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 11 de setembro de 2011

Πασχάλης Τερζής - Εγώ δεν είμαι αετός -Pasxalis Terzis Ego den eimai aetos


Εγώ δεν είμαι αετός

Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Μουσική: Χάρης Καλούδης
Πρώτη εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής


Οι αετοί δεν συγχωρούν
αυτούς που τους πληγώνουν,
κοιτάνε το εικόνισμα,
και με το ίδιο νόμισμα,
το δράστη τον πληρώνουν.

Εγώ δεν είμαι αετός
δεν είμαι τόσο δυνατός
να σκίσω τον αέρα,
εμένα σκίζει την καρδιά
του πόνου σου η μαχαιριά
και την περνάει σαν σφαίρα.( χ2 )

Οι αετοί δεν συγχωρούν,
δεν δέχονται συγγνώμη,
αν τους προσβάλλεις μια φορά,
κάνουν μαχαίρια τα φτερά,
ισχύουν άλλοι νόμοι.

Εγώ δεν είμαι αετός
δεν είμαι τόσο δυνατός
να σκίσω τον αέρα,
εμένα σκίζει την καρδιά
του πόνου σου η μαχαιριά
και την περνάει σαν σφαίρα.( χ2 )

Οι αετοί δεν συγχωρούν,
φονιά να βλέπουν δεν μπορούν.

tradução

As águias não perdoam
aqueles que sofrem
olham a imagem
e com a mesma moeda
cobram a pagar

Eu não sou uma águia
eu não sou tão forte
a rasgar o ar
eu rasgo o coração
a dor é a tua faca
e passa como bala (x2)

As águias não perdoam
não aceitam desculpas
se ofender uma vez
fazem facas com as asas
a outras leis aplicam

Eu não sou uma águia
eu não sou tão forte
a rasgar o ar
eu rasgo o coração
a dor é a tua faca
e passa como bala (x2)

As águias não perdoam
assassinam os que não podem ver

Nenhum comentário:

Postar um comentário