Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sábado, 29 de outubro de 2011

Πυξ Λαξ –Ακόμα προσπαθώ-Pyx Lax- Aoma prospatho

Ακόμα προσπαθώ Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας & Μηλιαράκης Μιχάλης Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ Για τους φίλους που θυμάμαι αυτά τα βράδια... Για τα νεύρα που μου σπάσαν στο στρατό... Για τα όνειρα που μας τα δώσαν άδεια... δε θυμάμαι που την πάτησα και γω! Για σένα κούκλα μου που βλέπω να παλεύεις... και για μένα που 'χω κολλήσει εδώ Για τις μέρες που θα΄ρθουν και τις φοβάμαι... Σ' ένα κόσμο που έχει αντίκρυσμα σκληρό! Ακόμα προσπαθώ ακόμα προσπαθώ Ακόμα προσπαθώ ακόμα προσπαθώ! Για τα χρόνια που θυμάμαι απ' το σχολείο... Για όσα είδα και δεν ήθελα να πω Γι' αυτά που μ' έμαθαν να ζω και να ελπίζω... και δεν είναι αυτά που βρήκα εγώ! Για τα σύνορα που θέλω να καούνε και για κόσμους όμορφους που πάω να βρω για τα μάτια σου που στο μυαλό μου ζούνε... για όλα αυτά που τώρα τραγουδώ! Ακόμα προσπαθώ ακόμα προσπαθώ Ακόμα προσπαθώ ακόμα προσπαθώ tradução: ainda tento Para teus amigos que me lembram essas noites... Para os nervos que quebram os exércitos Para os sonhos que nos deixam no vazio não me lembro que pressionei Para você minha querida que vejo lutar... e para mim, preso aqui Para os dias que só virão e que temo.... Em um mundo de duros passos! Ainda tento,ainda tento Ainda tento, ainda tento Por anos que me recordam a escola... Por tudo isso que não queria dizer E isso que me ensinaram a viver e a esperar... e não é isso que eu descubro! Pelas fronteiras que eu quero que queimem e por um mundo belo, que vou encontrar pelos seus olhos que vivem na minha cabeça por tudo isso que canto agora Ainda tento, ainda tento Ainda tento, ainda tento

Nenhum comentário:

Postar um comentário