Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 13 de novembro de 2011

Πάολα-Πώς μ`αφήνεις νβα ζω-paolaç pos m’afineis na zo

{ Πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα πως μ' αφήνεις να ζω,μακριά σου εγώ πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα } Χ 2 Ομίχλη και ζάλη φωτιά στη σκανδάλη που πάτησες και με χτυπάς Κοντά μου δεν είσαι,το χάδι σου νιώθω και πλάι μου να περπατάς Μπλε τα φεγγάρια φωτιά μου τα βράδια το άρωμά σου ήρθε από δω Ποιος να το φέρνει αέρας μεγάλος που πήρε το σ' αγαπώ { Πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα πως μ' αφήνεις να ζω,μακριά σου εγώ πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα } Χ 2 Το όνειρο πάει,ποια πόρτα χτυπάει ποιον βρίσκει και σε ποιον μιλά Τι ψάχνει τι θέλει σε άγνωστα μέρη που εκεί δε θα είναι καλά Μες τη σιωπή μου,η αναπνοή μου που γρήγορα νιώθω κυλά Και η φωνή μου και η κραυγή μου βοήθεια φωνάζει ξανά { Πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα πως μ' αφήνεις να ζω,μακριά σου εγώ πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα } Χ 2 Πώς μ' αφήνεις να ζω Στίχοι: Πάολα Μουσική: Γιώργος Νάτσιος Πρώτη εκτέλεση: Πάολα { Πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα πως μ' αφήνεις να ζω,μακριά σου εγώ πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα } Χ 2 Ομίχλη και ζάλη φωτιά στη σκανδάλη που πάτησες και με χτυπάς Κοντά μου δεν είσαι,το χάδι σου νιώθω και πλάι μου να περπατάς Μπλε τα φεγγάρια φωτιά μου τα βράδια το άρωμά σου ήρθε από δω Ποιος να το φέρνει αέρας μεγάλος που πήρε το σ' αγαπώ { Πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα πως μ' αφήνεις να ζω,μακριά σου εγώ πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα } Χ 2 Το όνειρο πάει,ποια πόρτα χτυπάει ποιον βρίσκει και σε ποιον μιλά Τι ψάχνει τι θέλει σε άγνωστα μέρη που εκεί δε θα είναι καλά Μες τη σιωπή μου,η αναπνοή μου που γρήγορα νιώθω κυλά Και η φωνή μου και η κραυγή μου βοήθεια φωνάζει ξανά { Πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα πως μ' αφήνεις να ζω,μακριά σου εγώ πως μ' αφήνεις να ζω χωρίς εσένα } Χ 2 tradução: {Como você me deixa viver sem você os meus sonhos estão agora dispersos como, você me deixa viver longe de você como você me deixa viver sem você} × 2 neblina e fogo tonturas o gatilho que sofrimentos batem Você não está perto de mim, eu sinto a sua carícia e fora de mim para andar Luas azuis meu fogo da noite sua fragrância veio aqui Que pode trazer um ar de grandes dimensões que tem o amor que você {Como você me deixa viver sem você meus sonhos estão agora dispersos que, com licença para viver, longe de você também como você me deixa viver sem você} × 2 O sonho vai, qual porta bate que encontra e que fala O que eles querem olhar para lugares desconhecidos que não será bem Dentro do meu silêncio, a minha respiração Eu sinto que rapidamente gela E a minha voz e meu clamor ajudar a chorar de novo {Como você me deixa viver sem você meus sonhos estão agora dispersos que, com licença para viver, longe de você também como você me deixa viver sem você} × 2

Nenhum comentário:

Postar um comentário