Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 4 de dezembro de 2011

Άννα Βίσση-Λόγια και σιωοές-Anna Vissi- logia kai siopes





Λόγια και σιωπές              
 
Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση


Λόγια και σιωπές
όλα τα ‘χω αγαπήσει,
λόγια και σιωπές.
Τώρα ψάχνεις για μια λύση,
ξέρω όσα θα μου πεις
ξέρω κι όσα θα μου κρύψεις.

Όλα μου τα χτες
τα αύριο και τα τώρα,
άδειες διαδρομές
σε μια κατηφόρα.
Άλλαξε ο καιρός
έρχεται η μπόρα .
Λόγια και σιωπές
πέφτουν στο κενό
Ώρα με την ώρα όλα μοιάζουν
ώρα με την ώρα όλα αλλάζουν
Χάνεσαι, χάνεσαι, χάνεσαι..

Λόγια και σιωπές
κι έξω η νύχτα τελειώνει.
Λόγια και σιωπές
πώς φοβάμαι... ξημερώνει.
Ξέρω όσα θα μου πεις,
ξέρω κι όσα θα μου κρύψεις...




Palavras e silêncios
http://www.stixoi.info/skin/images/flags/greek.gif
Λόγια και σιωπές
όλα τα ‘χω αγαπήσει,
λόγια και σιωπές.
Τώρα ψάχνεις για μια λύση,
ξέρω όσα θα μου πεις
ξέρω κι όσα θα μου κρύψεις.

Όλα μου τα χτες
τα αύριο και τα τώρα,
άδειες διαδρομές
σε μια κατηφόρα.
Άλλαξε ο καιρός
έρχεται η μπόρα .
Λόγια και σιωπές
πέφτουν στο κενό
Ώρα με την ώρα όλα μοιάζουν
ώρα με την ώρα όλα αλλάζουν
Χάνεσαι, χάνεσαι, χάνεσαι..

Λόγια και σιωπές
κι έξω η νύχτα τελειώνει.
Λόγια και σιωπές
πώς φοβάμαι... ξημερώνει.
Ξέρω όσα θα μου πεις,
ξέρω κι όσα θα μου κρύψεις...
http://www.stixoi.info/skin/images/flags/portuguese.gif
Palavras e silêncios
tudo o que amei
palavras e silêncios
Agora você busca uma solução
Eu sei aquilo que você disse
Eu sei o que você me esconde

Todos os meus últimos
o futuro e o agora
vazios caminhos
em um pêndulo
Muda o tempo
chega a tempestade
Palavras e silêncios
caem no vazio
Hora com hora que tudo parece
hora com hora tudo Se perde, se perde, se perde...

Palavras e silêncios
e fora a noite acaba
Palavras e siLêncios
como temo... amanhecer
Eu sei o que você diz
eu sei o que você me essconde....
http://www.stixoi.info/skin/images/bar/myprofile.gif   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal

Nenhum comentário:

Postar um comentário