Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 11 de dezembro de 2011

Ελένη Τσαλιγοπούλου-Μακάρι να ξερα-Eleni Tsaligopoulou- Makari na Ksera

Μακάρι να 'ξερα Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς Μουσική: Κώστας Λειβαδάς Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Τσαλιγοπούλου Μακάρι να 'ξερα αν τα κατάφερα. Μονάχα εσύ μπορείς να δώσεις απαντήσεις αν τα κατάφερα, θα 'θελα να 'ξερά Έστω για λίγο την φωτιά μου ν' αγαπήσεις Να συνεχίσω να σ' ονειρεύομαι ή να παλέψω να σε ξεχάσω; Όταν σε βλέπω ακόμα καίγομαι μα δεν αντέχω πια να τρέχω να σε φτάσω. Αχ ,δεν αντέχω εγώ να τρέχω να σε φτάσω. Πες μου αν πρέπει πια να σε ξεχάσω. Όσο κι αν έπαιξες, όσα κι αν έκλεψες, πάντα σε στήριξα και κράτησα πορεία. Μπροστά στο δάκρυ σου να είμαι η άκρη σου, το μόνο που ήθελα σε αυτή την τρικυμία Να συνεχίσω να σ' ονειρεύομαι ή να παλέψω να σε ξεχάσω; Όταν σε βλέπω ακόμα καίγομαι μα δεν αντέχω πια να τρέχω να σε φτάσω. Αχ ,δεν αντέχω εγώ να τρέχω να σε φτάσω. Πες μου αν πρέπει πια να σε ξεχάσω. Μακάρι να 'ξερα; tradução: gostaria de saber Gostaria de saber se eu fizesse isso Só você pode dar as respostas se ocorresse, queria saber Assim por pouco o amor iluminar E continuo a sonhar ou se luto para te esquecer? Quando te vejo ainda me queimo mas não aguento mais e corro par ate ver Ah, não aguento correr par ate ver Me diga se fico mais para te esquecer Mesmo que você jogou, mesmo que você roubou sempre acompanhou na frente a sua lágrima eu sou o extremo só onde eu queira nessa tempestade E continuo a sonhar ou se luto para te esquecer? Quando te vejo ainda me queimo mas não aguento mais e corro par ate ver Ah, não aguento correr par ate ver Me diga se fico mais para te esquecer Gostaria de saber?

Nenhum comentário:

Postar um comentário