Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sexta-feira, 16 de dezembro de 2011

Έλλη Κοκκίνου- Αποχωρώ-Elli Kokkinou- Apoxoro

Αποχωρώ Στίχοι: Φοίβος Μουσική: Φοίβος Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Κοκκίνου Στα μάτια σου είδα όλα αυτά που έψαχνα να βρω Τα μάτια μου έκλεισα λοιπόν και είπα να αφεθώ Τα λόγια που είπες λάτρεψα και σ’ άφησα να μπεις Μακάρι τότε να χα δει πως δεν τα εννοείς Μ’ απογοήτευσες πολύ Αλλιώς το είχα ονειρευτεί για μας τους δύο Επεσα έξω δυστυχώς Λάθος εκτίμηση εντελώς Φταίω εγώ Εκλαψα αμέτρητες βραδιές μα πήρα απόφαση προχθές Τέρμα ώς εδώ Σκουπίζοντας τα μάτια μου μαζεύω τα κομμάτια μου κι αποχωρώ κι αποχωρώ Πίσω από του ονείρου τη σκιά η αλήθεια είχε κρυφτεί Μα εγώ τυφλή απ’ έρωτα ποτέ δεν το ‘χα δει tradução: Nos seus olhos vejo tudo isso que eu buscava Meus olhos fecham para isso e disse para sair As palavras que você disse que adorava e eu te deixei começar Queira então que você dê isso não que significa Com muita frustração Caso contrário, eu tinha sonhado para nós dois Infelizmente, fora, o azar Erradas expectativas A culpa é minha Chorei Inúmeras noites Mas eu tomei uma decisão ontem Fim até aqui Enxugando meus olhos pego os meus pedaços e deixo e deixo Atrás da sombra de um sonho a verdade que estava escondida Mas eu estou cego de amor Que eu nunca tinha visto

Nenhum comentário:

Postar um comentário