Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 18 de dezembro de 2011

Μιχάλης Χατζηγιάννης-Μοιάζουμε-Mixalis Xatzigiannis- Moiazoume


Μοιάζουμε
 Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης
 
 
Στίχοι:   Ελεάνα Βραχάλη
Μουσική:   Μιχάλης Χατζηγιάννης
1. Μιχάλης Χατζηγιάννης

Πες μου τι θες
δεν κυνηγάω πια σκιές
και με τρομάζουν οι αλλαγές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές

Τέτοιες βραδιές
μπαίνουμε μέσα σε φωτιές
σ’ ένοχες σκέψεις μυστικές
λόγια κουβάρια
που τυλίγουν τις καρδιές

Άλλα λέω άλλα κάνω κι άλλα εννοώ
μια τολμάω να πεθάνω
μια σκοτώνω εγώ
άλλα λες κι εσύ καρδιά μου
κι άλλα εννοείς
αν κοιτάξεις πιο βαθιά μου
μοιάζουμε θα δεις

Δύσκολα αφήνεσαι
δίνεις δε δίνεσαι
ας πλησιάσουμε
κι ας μην τρομάζουμε

Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε μοιάζουμε
Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε πόσο μοιάζουμε

Τέτοιες βραδιές
τι λεν τα βλέμματά μας πες
που `ναι γεμάτα αστραπές
Δεν έχει η αγάπη
μόνο όψεις τρυφερές

Εγωισμοί
δειλές κι αμήχανες σκηνές
δικές μας άμυνες σκληρές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές
Parecemos - 225 Αναγνώσεις        
        

Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης
Πρώτη εκτέλεση: Μιχάλης Χατζηγιάννης

Πες μου τι θες
δεν κυνηγάω πια σκιές
και με τρομάζουν οι αλλαγές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές

Τέτοιες βραδιές
μπαίνουμε μέσα σε φωτιές
σ’ ένοχες σκέψεις μυστικές
λόγια κουβάρια
που τυλίγουν τις καρδιές

Άλλα λέω άλλα κάνω κι άλλα εννοώ
μια τολμάω να πεθάνω
μια σκοτώνω εγώ
άλλα λες κι εσύ καρδιά μου
κι άλλα εννοείς
αν κοιτάξεις πιο βαθιά μου
μοιάζουμε θα δεις

Δύσκολα αφήνεσαι
δίνεις δε δίνεσαι
ας πλησιάσουμε
κι ας μην τρομάζουμε

Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε μοιάζουμε
Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε πόσο μοιάζουμε

Τέτοιες βραδιές
τι λεν τα βλέμματά μας πες
που `ναι γεμάτα αστραπές
Δεν έχει η αγάπη
μόνο όψεις τρυφερές

Εγωισμοί
δειλές κι αμήχανες σκηνές
δικές μας άμυνες σκληρές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές

Letra: Eleana Vrahali
Música: Mihalis Hatziyiannis
Desempenho primeiro: Mihalis Hatziyiannis

Diga-me o que tu queres
não persigo mais sombras
e com medo das mudanças
Não é amor
é um jogo seguro

Algumas noites
convertemos em fogo
e pensamentos secretos escondidos
razão enrolada
onde batem os corações

Mais digo, mas faço e mais quero dizer
às vezes me atrevo a morrer
me escondo
mais você diz e você, meu coração
e mais
e mais que significa
se você olha no fundo de mim
parece que você vai ver

Difíceis licenças
você oferece e não dá
deixa nos aproximarmos
e se não tememos

Nos tornamos um mesmo coração
com o nosso próprio jogo
parecemos, parecemos
Nos tornamos um mesmo coração
com o nosso próprio jogo
parecemos tão parecidos

Algumas noites
o que dizem os nossos olhares
onde cheios de exércitos
não foi amor
somente faces afetivas

Egoísmos
apreensivas e vergonhas cenas
nossas próprias duras defesas
Não é amor
é um jogo seguro
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 10-02-2012 @ 21:58

Nenhum comentário:

Postar um comentário