Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 29 de janeiro de 2012

Άννα Βίσση-Θάνατος-Anna Vissi- Thanatos


Θάνατος        
 
Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση


Κι έγιναν τα μάτια μου ουρανός
κι έγινε η καρδιά μου μαύρο σύννεφο
κι έγινε η θλίψη κεραυνός
και στα δύο το μυαλό μου σκίστηκε
κι όλα μου τα δάκρυα για σένα μια βροχή
κι η βροχή ένα ποτάμι που ξεχείλισε
και μας παρέσυρε μαζί

Θάνατος είναι η αγάπη όταν μας ενώνει
θάνατος είναι η αγάπη όταν τελειώνει
θάνατος ήταν η αγάπη σου για μένα
ένας θάνατος θα 'ναι κι η αγάπη μου για σένα
ένας θάνατος
κι ένα ποτάμι από δάκρυ για δυο

Μοιάζει με εικόνα μαγική
με φωτογραφία τρισδιάστατη
η μορφή σου τόσο κοντινή
κι ύστερα να είναι τόσο απόμακρη
και η αγωνία μου μετέωρη κι αυτή
σαν να βλέπω από το τέλος την παράσταση
που σκηνοθετήσαμε μαζί



tradução: Morte

E se torna em meus olhos o céu
e se torna em meu coração negra nuvem
e se torna a tristeza um fulgor
e na minha mente em dois se rasga
e todas as minhas lágrimas por você uma chuva
e a chuva um rio que transborda
e nos leva juntos

Morte  é o amor quando nos une 
morte é o amor quando termina
morte foi o seu amor por mim
uma morte será também o teu amor por mim
una morte
e um rio de lágrimas em dois

Parece um quadro mágico
com uma fotografia tridimensional
coma  tua imagem próxima
e que se torna tão distante
e uma agonia tão efêmera
como para eu ver ao fim o espetáculo
que fizemos juntos


Nenhum comentário:

Postar um comentário