Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sexta-feira, 30 de março de 2012

Αγγελική Ηλιάδη - Μην επιμένεις- Aggeliki Hliadi- Min Epimeneis



Μην επιμένεις      

 
Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μουσική: Κώστας Μηλιωτάκης
Πρώτη εκτέλεση: Αγγελική Ηλιάδη - Μην επιμένεις     - Aggeliki Hliadi- Min Epimeneis





Έτσι όπως ήρθες θέλω να φύγεις από δω
δε θέλω να σε ξαναδώ
Κράτα για σένα συγνώμες ψεύτικα φιλιά
φτάνει το ψέμα θα ζω για μένα τώρα πια

Μην επιμένεις για μένα δεν υπάρχεις πια
μη ψάχνεις μέσα στις στάχτες για να βρεις φωτιά

Μην επιμένεις δε θέλω να σε δω ξανά
μην επιμένεις σου λέω

έχεις τελειώσει,έχεις πεθάνει
και να σε σκέφτομαι κακό μου κάνει
Σ΄έχω ξεγράψει απ΄τη ζωή μου
μαζί σου μέτρησα τη δύναμή μου
έχεις τελειώσει

Μ΄είχες πληγώσει σ΄είχα πληρώσει ακριβά
ήταν τα λάθη σου φωτιά
Τώρα δε θέλω ούτε γι΄αστείο να σκεφτώ
πως θα γυρίσεις πάλι σημάδια να μετρώ


Έτσι όπως ήρθες θέλω να φύγεις από δω
δε θέλω να σε ξαναδώ
Κράτα για σένα συγνώμες ψεύτικα φιλιά
φτάνει το ψέμα θα ζω για μένα τώρα πια

Μην επιμένεις για μένα δεν υπάρχεις πια
μη ψάχνεις μέσα στις στάχτες για να βρεις φωτιά

Μην επιμένεις δε θέλω να σε δω ξανά
μην επιμένεις σου λέω

έχεις τελειώσει,έχεις πεθάνει
και να σε σκέφτομαι κακό μου κάνει
Σ΄έχω ξεγράψει απ΄τη ζωή μου
μαζί σου μέτρησα τη δύναμή μου
έχεις τελειώσει

Μ΄είχες πληγώσει σ΄είχα πληρώσει ακριβά
ήταν τα λάθη σου φωτιά
Τώρα δε θέλω ούτε γι΄αστείο να σκεφτώ
πως θα γυρίσεις πάλι σημάδια να μετρώ
Assim como vai, quero fugir daqui
Não quero,  mais te rever
Fique para você os beijos mentirosos
chega de mentira, vou viver agora para mim

Não insista por mim , você não existe mais
Não busque dentro das cinzas, para encontrar o fogo

Não insista não quero te ver novamente
Não insista te digo

Terminou, morreu
E por ti penso a me fazer mal
Te risquei de minha vida
Com você  para medir a minha força
acabei

Paguei cada centavo com alto preço
E seus erros ao fogo
Agora não quero nem de graça  pensar
como você vai, mais te conto as marcas





Nenhum comentário:

Postar um comentário