Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

segunda-feira, 26 de março de 2012

Άννα Βίσση-Μαύρα γυαλιά-Anna Vissi Mavra gyalia


Μαύρα γυαλιά          
 
Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση


Μαύρα γυαλιά φοράω
στέκομαι σε κοιτάω
πάει ένας χρόνος πια και κάτι
Μαύρα γυαλιά φοράω
τι κάνεις σε ρωτάω
άραγε σου θυμίζω κάτι απ' τα παλιά

Μαύρα γυαλιά φοράω
μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη
μου λες να τα βγάλω
μα εγώ από γινάτι
θα τα φοράω, μ' αυτά θα πεθάνω
δεν θα σ' αφήσω να τα δεις ποτέ ξανά
τα δυο μου μάτια τα πρησμένα απ' το κλάμα
πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά

Μαύρα γυαλιά φοράω
μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη
μου λες "Μη χαθούμε",
μου κλείνεις το μάτι
κι εγώ μένω μόνη
στου δρόμου τη μέση
να σε κοιτώ να ξεμακραίνεις
με άλλη αγκαλιά
με τα δυο μάτια μου πρησμένα από το κλάμα
πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά

Μαύρα γυαλιά φοράω
στα μάτια σε κοιτάω
Θεέ μου, δεν άλλαξες καθόλου
Μαύρα γυαλιά φοράω
και σου χαμογελάω
άραγε σου 'λειψα καθόλου, μια φορά



Óculos escuros - 28 Αναγνώσεις                 
      

Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση

Μαύρα γυαλιά φοράω
στέκομαι σε κοιτάω
πάει ένας χρόνος πια και κάτι
Μαύρα γυαλιά φοράω
τι κάνεις σε ρωτάω
άραγε σου θυμίζω κάτι απ' τα παλιά

Μαύρα γυαλιά φοράω
μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη
μου λες να τα βγάλω
μα εγώ από γινάτι
θα τα φοράω, μ' αυτά θα πεθάνω
δεν θα σ' αφήσω να τα δεις ποτέ ξανά
τα δυο μου μάτια τα πρησμένα απ' το κλάμα
πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά

Μαύρα γυαλιά φοράω
μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη
μου λες "Μη χαθούμε",
μου κλείνεις το μάτι
κι εγώ μένω μόνη
στου δρόμου τη μέση
να σε κοιτώ να ξεμακραίνεις
με άλλη αγκαλιά
με τα δυο μάτια μου πρησμένα από το κλάμα
πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά

Μαύρα γυαλιά φοράω
στα μάτια σε κοιτάω
Θεέ μου, δεν άλλαξες καθόλου
Μαύρα γυαλιά φοράω
και σου χαμογελάω
άραγε σου 'λειψα καθόλου, μια φορά

Letra: Nikos Karvelas
Música: Nikos Karvelas
Desempenho primeiro: Anna Vissi

Óculos escuros eu uso
Eu estou olhando para você
vai um ano e algo a mais
óculos escuros eu uso
O que faz eu te perguntar
lembro de algo do velho

Óculos escuros eu uso
meio da noite jogo
me dizendo para sobreviver
mas eu por teimosia
vou usar mas isso vai morrer
não vou te deixar para que você não veja nunca novamente
ambos os olhos inchados de tanto chorar
atrás do meu óculos escuros

Óculos escuros eu uso
meio da noite jogo
Eu digo "Não se perca"
pisco
Eu fico só
no meio das ruas
Eu olho distante
com outro abraço
com ambos os olhos inchados de tanto chorar
atrás do meu óculos escuros

Óculos escuros eu uso
nos olhos te vejo
Meu Deus, eu não mudei em tudo
óculos escuros eu uso
e te sorrio
será que você faltou em tudo, uma vez
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 19-10-2011 @ 17:19

Nenhum comentário:

Postar um comentário