Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

segunda-feira, 19 de março de 2012

C:Real-Το άλλο μου μισό-C-Real-To allo mou miso




Κάθε μου σκέψη              
 
Στίχοι: Τάκης Δαμάσχης
Μουσική: Τάκης Δαμάσχης
Πρώτη εκτέλεση: C:Real


Μεσ΄τα μάτια μου κλείνω όσα θυμάμαι
και δεν αφήνω τη δική σου εικόνα
να ξεθωριάσει μέσα στο φως

Κάθε μου σκέψη κάθε ανάσα φωτιά
φοράει τη δική σου ματιά
είσαι κάθε μου σκέψη κάθε ταξίδι κρυφό
μα ξέρω δεν είναι αρκετό να σ΄αγαπώ

Κάπου χάθηκε η αγάπη
μεσ΄της ψυχής μου το μονοπάτι
κι η καρδιά μου να ξέρεις
πάλι στα μαύρα έχει ντυθεί

Κάθε μου σκέψη κάθε ανάσα φωτιά
φοράει τη δική σου ματιά
είσαι κάθε μου σκέψη κάθε ταξίδι κρυφό
μα ξέρω δεν είναι αρκετό να σ΄αγαπώ

Μεσ΄τη σιωπή κάθε μικρή μας στιγμή
ψάχνει να σε βρει πες μου γιατί...



A minha outra metade - 8 Αναγνώσεις                 
     

Στίχοι: Τάκης Δαμάσχης
Μουσική: Τάκης Δαμάσχης
Πρώτη εκτέλεση: C:Real

Τι είναι λογική και τι είναι πάθος
Ποιος κρατάει γερά το μυστικό
Μέχρι και ο θεός έκανε λάθος
Όταν έφτιαχνε το άλλο μισό

Δυνατά θα φωνάξω, πως πια δεν μπορώ
Δεν βγάζω άκρη
Το μπορείς να μου λες θες να φύγω και ‘γω
Να μένω εδώ

Δυνατά θα φωνάξω, αν πάλι μου πεις
Και αυτό το βράδυ
Σ’ αγαπώ σε μισώ μια για μένα είσαι εσύ
Το άλλο μου μισό

Τι είναι πειρασμός, και τι αγάπη
Κάποιος να μου πει πριν τρελαθώ
Πάνω στης ζωής το μονοπάτι
Ψάχνουμε το άλλο μας μισό

Δυνατά θα φωνάξω, πως πια δεν μπορώ
Δεν βγάζω άκρη
Το μπορείς να μου λες θες να φύγω και ‘γω
Να μένω εδώ

Δυνατά θα φωνάξω, αν πάλι μου πεις
Και αυτό το βράδυ
Σ’ αγαπώ σε μισώ μια για μένα είσαι εσύ
Το άλλο μου μισό

Letra: Takis Damaschis
Música: Takis Damaschis
Desempenho primeiro: C:Real

O que é razoável e o que é paixão
Quem detém bem forte o segredo
Talvez Deus cometeu um erro
Quando ele fez a outra metade

Forte eu grito, , não posso mais pensar
Eu não faço nenhuma vantagem
Ao contar-me que você quer ir e eu
Para viver aqui

Forte eu grito, se você me disser novamente
E esta noite
Eu te amo, eu te odeio um para mim é você
A minha outra metade

O que é a tentação, e que você ama
Alguém me diga antes que eu enlouqueça
Ao longo do caminho na vida
Estamos procurando nossa outra metade

Forte vou gritar, não posso mais
Eu não faço nenhuma vantagem
Para você poder me dizer para eu sair e eu
Para eu ficar aqui

Forte vou gritar, se de novo você me disser
E esta noite
Eu te amo Eu te odeio um para mim é você
A minha outra metade
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 12-02-2012 @ 11:49

Nenhum comentário:

Postar um comentário