Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sexta-feira, 30 de março de 2012

Πέγκυ Ζήνα-Τολμάς κι έχεις παράπονο-Pegky Zina-Tolmas ki exeis parapono



Τολμάς κι έχεις παράπονο            
 
Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος
Πρώτη εκτέλεση: Πέγκυ Ζήνα


Ολα μου τα λάθη τώρα τα πληρώνω
Για ότι σου ‘χω δώσει απόψε μετανιώνω
Λες οτι δεν έκανα ούτε μια θυσία
Θεε μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία

Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ
Εσύ που μου κατέστρεψες για πάντα τη ζωη
Που δε λογάριασες αγάπη τι θα πει
Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ
Ε, όχι είναι ντροπή

Οτι σε θυμίζει θέλω να πετάξω
Κι όσα μου ‘χεις κάνει θέλω να ξεχάσω
Λες οτι δεν έκανα ούτε μια θυσία
Θεε μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία


Ouse e lamente
Ολα μου τα λάθη τώρα τα πληρώνω
Για ότι σου ‘χω δώσει απόψε μετανιώνω
Λες οτι δεν έκανα ούτε μια θυσία
Θεε μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία

Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ
Εσύ που μου κατέστρεψες για πάντα τη ζωη
Που δε λογάριασες αγάπη τι θα πει
Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ
Ε, όχι είναι ντροπή

Οτι σε θυμίζει θέλω να πετάξω
Κι όσα μου ‘χεις κάνει θέλω να ξεχάσω
Λες οτι δεν έκανα ούτε μια θυσία
Θεε μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία
Todos os meus erros, agora pago
De tudo aquilo que te dei ontem á noite
Diga aquilo que não fez nenhum sacrifício
Meu Deus, quanta ingratidão insuportável

Ouse a se lamentar
Você que me destruiu para sempre a vida
Que não pensou que significa o amor
Ouse e você sofrerá
E , não é vergonha

Aquilo que me lembra e quero voar
E o que você fez quero esquecer
Diga aquilo que não fez nem um sacrifício
Meu deus não aguento tanta ingratidão
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal

Nenhum comentário:

Postar um comentário