Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

quinta-feira, 29 de novembro de 2012

Άννα Βίσσι- Αγάπη μου




Αγάπη μου              
 
Στίχοι:   Γιώργος Κανελλόπουλος
Μουσική:   Άννα Βίσση
1. Άννα Βίσση

Σκέφτηκα πώς θα `τανε αν μ΄ άφηνες
και φθινοπώριασε
κι όσα τραγούδαγαν πουλιά
σωπάσανε
και το παιχνίδι τα παιδιά
σταμάτησαν
και όσα ανθισμένα είχε η γη
μαράθηκαν
και όλα σβήστηκαν στην στιγμή
και χάθηκαν

Αγάπη μου
Αγάπη μου
Αγάπη μου
Δεν ζω χωρίς εσένα να `χω πλάι μου
Σ΄ αγάπησα πιο πάνω απ΄ τον θεό γιατί
εσύ μου δίνεις νόημα να ζω εσύ
Αγάπη μου



Meu amor
Σκέφτηκα πώς θα `τανε αν μ΄ άφηνες
και φθινοπώριασε
κι όσα τραγούδαγαν πουλιά
σωπάσανε
και το παιχνίδι τα παιδιά
σταμάτησαν
και όσα ανθισμένα είχε η γη
μαράθηκαν
και όλα σβήστηκαν στην στιγμή
και χάθηκαν

Αγάπη μου
Αγάπη μου
Αγάπη μου
Δεν ζω χωρίς εσένα να `χω πλάι μου
Σ΄ αγάπησα πιο πάνω απ΄ τον θεό γιατί
εσύ μου δίνεις νόημα να ζω εσύ
Αγάπη μου
Pensei como eu ficaria se você
me deixasse
e se fizesse outono
e se cantassem os pássaros
calassem
e se a brincadeira das crianças
terminasse
e todas as flores perdidas sobre a terra
e tudo se apagou em um momento
e se perdeu

Meu amor,
meu amor,
meu amor
Não vivo, sem você ao lado
Te amei mais que a Deus, porquê
você me deu sentido para eu viver
Meu amor
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal

Nenhum comentário:

Postar um comentário