Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 18 de novembro de 2012

Ευριδική- Μια ζωί για `μένα-Evridiki- Mia zoi gia mena



Μια ζωή για `μένα      
 
Στίχοι:   Θάνος Παπανικολάου
Μουσική:   Γιώργος Θεοφάνους
1. Ευριδίκη

Έμπαινες αθόρυβα μες στην καρδιά μου
Κι έφευγες σαν τη σκιά από κοντά μου
Έβλεπα το χρόνο γρήγορα να τρέχει
Κι έμπλεκα με ό,τι τ ΄όνομα σου έχει

Νόμιζα πως εύκολα θα σε κερδίσω
Γνώριζα αυτό που θα αντιμετωπίσω
Έμπαινες αθόρυβα μες στην καρδιά μου
Κι έφευγες σαν τη σκιά από κοντά μου

Μου πήρε τόσο καιρό
να καταλάβω πως ζούσα εδώ
μια ζωή για `σένα
μόνη δεν ξέρω να ζω
κι όμως μακριά σου να φτιάξω μπορώ
μια ζωή για `μένα

Έμεινα φυλακισμένη σ’ όσα είδα
Κι έγινα το τέλος σε λευκή σελίδα
Ήθελα να καταλάβεις τι περνάω
Ήξερα πως ένα τοίχο ακουμπάω

Άλλαξες τον τρόπο της αγάπης πάλι
Άνοιξες στα λάθη μια αγκαλιά μεγάλη
Έμεινα φυλακισμένη σ’ όσα είδα
Κι έγινα το τέλος σε λευκή σελίδα


Uma vida para mim
Έμπαινες αθόρυβα μες στην καρδιά μου
Κι έφευγες σαν τη σκιά από κοντά μου
Έβλεπα το χρόνο γρήγορα να τρέχει
Κι έμπλεκα με ό,τι τ ΄όνομα σου έχει

Νόμιζα πως εύκολα θα σε κερδίσω
Γνώριζα αυτό που θα αντιμετωπίσω
Έμπαινες αθόρυβα μες στην καρδιά μου
Κι έφευγες σαν τη σκιά από κοντά μου

Μου πήρε τόσο καιρό
να καταλάβω πως ζούσα εδώ
μια ζωή για `σένα
μόνη δεν ξέρω να ζω
κι όμως μακριά σου να φτιάξω μπορώ
μια ζωή για `μένα

Έμεινα φυλακισμένη σ’ όσα είδα
Κι έγινα το τέλος σε λευκή σελίδα
Ήθελα να καταλάβεις τι περνάω
Ήξερα πως ένα τοίχο ακουμπάω

Άλλαξες τον τρόπο της αγάπης πάλι
Άνοιξες στα λάθη μια αγκαλιά μεγάλη
Έμεινα φυλακισμένη σ’ όσα είδα
Κι έγινα το τέλος σε λευκή σελίδα
Você andou em silêncio no meu coração
E foi como a sombra de mim
Eu vi o tempo correr rápido
E envolvidos com o que o seu nome é tem

Eu pensei que eu ia ganhar facilmente
Eu pensava o que vou iria enfrentar
Você andou em silêncio em seu coração o meu
E foi como a sombra de mim

Me levou muito tempo
para eu entender como viveria aqui
uma vida para você
só não sei viver
mas longe de você posso
uma vida para mim '

Eu estava preso naquilo que vi
E se tornou finalmente página em branco
Eu queria entender o que eu passo
Eu sabia que tocar uma parede

Você mudou a forma de amor outra vez
Abra em erros um grande abraço
Eu estava preso naquilo que eu vi
E se tornou finalmente uma página em branco
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal



Nenhum comentário:

Postar um comentário