Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 2 de dezembro de 2012

καίτη Γαρμπή- Δεν είπα ψέματα ποτέ-kaiti Garbi- Den eipa psemata pote


Δεν είπα ψέματα ποτέ      
 
Στίχοι:   Κώστας Τουρνάς
Μουσική:   Κώστας Τουρνάς
1. Καίτη Γαρμπή

Περνάω τα εμπόδια
Το σκάω στα διόδια
Και ζω στου ξυραφιού την κόψη ζω
Αφήνω τα διλήμματα
Και κόβω όλα τα νήματα
Για να έρθω όπου είσαι να σε βρω

Τους φίλους μου τους ξέχασα
Το χθες μαζί σου έχασα
Δεν έχω πια για τίποτα μυαλό
Και ότι μου απέμεινε
Ακόμα που δεν έγινε
Θα κάνω κι ας μου βγει και σε κακό

Δεν είπα ψέματα ποτέ
Ούτε και κρύφτηκα ποτέ
Μόνο για σένα
Δεν ξαγρυπνούσα εγώ ποτέ
Και δεν φοβήθηκα ποτέ
Μόνο για σένα
Δεν είχα νιώσει έτσι ποτέ
Ούτε και νοιάστηκα ποτέ
Μόνο για σένα
Δεν ερωτεύτηκα ποτέ
Ούτε αγάπησα ποτέ
Μονάχα εσένα

Για να σε βλέπω μάλωνα
Τα λάθη μου τα μπάλωνα
Διπλή για σένα έκανα ζωή
Στην αγκαλιά σου έλιωνα
Όλη τη νύχτα σου έδινα
Δεν ήθελα να έρθει το πρωί

Για να σε έχω άλλαξα
Μοιράστηκα και χάλασα
Ότι είχα και ότι έζησα ως χθες
Αστεία, ψέματα έλεγα
Δεν περπατούσα, πέταγα
Και μου `φτανε να λες ότι με θες

Nunca teria mentido
Περνάω τα εμπόδια
Το σκάω στα διόδια
Και ζω στου ξυραφιού την κόψη ζω
Αφήνω τα διλήμματα
Και κόβω όλα τα νήματα
Για να έρθω όπου είσαι να σε βρω

Τους φίλους μου τους ξέχασα
Το χθες μαζί σου έχασα
Δεν έχω πια για τίποτα μυαλό
Και ότι μου απέμεινε
Ακόμα που δεν έγινε
Θα κάνω κι ας μου βγει και σε κακό

Δεν είπα ψέματα ποτέ
Ούτε και κρύφτηκα ποτέ
Μόνο για σένα
Δεν ξαγρυπνούσα εγώ ποτέ
Και δεν φοβήθηκα ποτέ
Μόνο για σένα
Δεν είχα νιώσει έτσι ποτέ
Ούτε και νοιάστηκα ποτέ
Μόνο για σένα
Δεν ερωτεύτηκα ποτέ
Ούτε αγάπησα ποτέ
Μονάχα εσένα

Για να σε βλέπω μάλωνα
Τα λάθη μου τα μπάλωνα
Διπλή για σένα έκανα ζωή
Στην αγκαλιά σου έλιωνα
Όλη τη νύχτα σου έδινα
Δεν ήθελα να έρθει το πρωί

Για να σε έχω άλλαξα
Μοιράστηκα και χάλασα
Ότι είχα και ότι έζησα ως χθες
Αστεία, ψέματα έλεγα
Δεν περπατούσα, πέταγα
Και μου `φτανε να λες ότι με θες
Passos obstáculos de gastos
para eu explodir
E eu vivo no fio da navalha
Deixo dilemas
E arranco todas as cordas
Para chegar onde você achar que te encontro

Teus amigos esqueceram
Ontem eu perdi com você
Não tenho mais nada na cabeça
E isso me deixou
Mesmo que não fosse
Além disso, vou deixar-me entrar e mal

Nunca teria mentido
Nem nunca esconderia
Só para você
Eu não despertaria nunca
E nunca houve medo
Só para você
Eu nunca teria me sentido assim
Nem se importou
Só para você
Nunca se apaixonaria
Nem amaria nunca
somente você

Para ver uma repreensão
Os erros me consertam
Eu fiz uma vida dupla por você
No seu abraço me derreti
Toda a noite eu daria
Eu não queria vir de manhã

Para te mudar
Partilhado o perdido
Eu tinha isso e viveria até ontem
Engraçado, mentiras ditas
Não andaria, voaria
E chega a me dizer o que você quer
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal



Nenhum comentário:

Postar um comentário