Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sábado, 2 de fevereiro de 2013

Νατάσα Θεωδορίδου- Αυτό που έει καρδιά μου-Natasa Theodoridou- Auto pou leei kardia mou




Αυτό που λέει η καρδιά μου        
 
Στίχοι:   Γιώργος Θεοφάνους
Μουσική:   Θάνος Παπανικολάου
1. Νατάσα Θεοδωρίδου

Σε όσα σταυροδρόμια και να μπω
σωστά να βγω ποτέ δε θα μπορέσω
πολλές φορές μου κάνανε κακό
μαχαίρι μόλις δω εκεί θα πέσω
κι απόψε το άγγιγμα σου με απειλεί
θα πολεμήσω απλά με ένα φιλί

Ας είναι τρελό, ας μη σε κερδίσω
ας λέει η λογική, δυο βήματα πίσω
εγώ λειτουργώ με τα αισθήματα μου
θα κάνω αυτό που λέει η καρδιά μου

Μέτα από χιλιάδες συμβουλές
μονάχα ένα πράγμα έχω μάθει
αυτός που έχει πόρτες ανοιχτές
ποιο εύκολα από όλους θα την πάθει
κι αποψε το αγγιγμα σου με απειλει
θα πολεμήσω απλα με ενα φιλί

Ας είναι τρελό, ας μη σε κερδίσω
ας λέει η λογική, δυο βήματα πίσω
εγώ λειτουργώ με τα αισθήματα μου
θα κάνω αυτό που λέει η καρδιά μου

Και ας ξέρω μετα πως θα το πληρωσω
αρκει που μπορω αγαπη να δωσω
δε θα φοβηθω τα αισθηματα μου
θα κανω αυτο που λεει η καρδια μου



Isso que fala meu coração
Σε όσα σταυροδρόμια και να μπω
σωστά να βγω ποτέ δε θα μπορέσω
πολλές φορές μου κάνανε κακό
μαχαίρι μόλις δω εκεί θα πέσω
κι απόψε το άγγιγμα σου με απειλεί
θα πολεμήσω απλά με ένα φιλί

Ας είναι τρελό, ας μη σε κερδίσω
ας λέει η λογική, δυο βήματα πίσω
εγώ λειτουργώ με τα αισθήματα μου
θα κάνω αυτό που λέει η καρδιά μου

Μέτα από χιλιάδες συμβουλές
μονάχα ένα πράγμα έχω μάθει
αυτός που έχει πόρτες ανοιχτές
ποιο εύκολα από όλους θα την πάθει
κι αποψε το αγγιγμα σου με απειλει
θα πολεμήσω απλα με ενα φιλί

Ας είναι τρελό, ας μη σε κερδίσω
ας λέει η λογική, δυο βήματα πίσω
εγώ λειτουργώ με τα αισθήματα μου
θα κάνω αυτό που λέει η καρδιά μου

Και ας ξέρω μετα πως θα το πληρωσω
αρκει που μπορω αγαπη να δωσω
δε θα φοβηθω τα αισθηματα μου
θα κανω αυτο που λεει η καρδια μου
Nesse recinto que vou
direito de eu ir não tenho
muitas vezes vejo aquilo que cai
faca vejo que ali vai cair
e à noite um toque me ameaça
vou lutar simplesmente por um beijo

Se isso é uma loucura, deixe-me eu vencer
se isso se chama lógica, dois passos atrás
eu luto com meus sentimentos
vou fazer aquilo que fala meu coração

Depois de muitas dicas
só uma coisa aprendi
isso que muitas portas abriram
qual que facilmente de todas irá bater
e à noite com ameaças
vou lutar simplesmente por um beijo

Se é loucura, se vou vencer
se fala a lógica, dois passos atrás
eu luto com meus sentimento
Vou fazer isso que fala meu coração

E se sei dentro como vou pagar
começa como posso dar amor
não temo meus sentimentos
vou fazer isso que fala meu coração
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal



Nenhum comentário:

Postar um comentário