Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 13 de outubro de 2013

Ελενα Παπαριζου ένα λεπτό Elena Paparizou Ena lepto



Ένα λεπτό [It's_just_me!]
 Στίχοι: Άκης Πέτρου Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος 1. Έλενα Παπαρίζου
 Ένα λεπτό, δώσε μου ακόμα ένα λεπτό να σου κρατήσω το ζεστό, τ’ αγαπημένο σώμα ένα λεπτό, δε θα ουρλιάξω «σ’ αγαπώ» δε θα κλαυτώ, δε θα σου πω πώς έχω γίνει λιώμα ένα λεπτό, δώσε μου ακόμα ένα λεπτό μαζί σου για να μοιραστώ αυτό που θα κρατήσεις ένα λεπτό, το τελευταίο μας λεπτό σ’ έναν παράδεισο ανοιχτό που σήμερα θα κλείσεις Άσε να βάλω στην πληγή Όλο τ’ αλάτι που `χει η γη Αρχάγγελέ μου Άσε να μπω στον ουρανό Όλα τελειώνουνε εδώ Αχ, Ουρανέ μου Ένα λεπτό, δώσε μου ακόμα ένα λεπτό στα μάτια σου να κοιταχτώ, μήπως και τα ραγίσω ένα λεπτό, εξήντα δεύτερα καιρό μήπως λυγίσω το Θεό και σε γυρίσει πίσω Άσε να βάλω στην πληγή Όλο τ’ αλάτι που `χει η γη Αρχάγγελέ μου Άσε να μπω στον ουρανό Όλα τελειώνουνε εδώ Αχ, Ουρανέ μου Ένα λεπτό

 
Um minuto
Ένα λεπτό, δώσε μου ακόμα ένα λεπτό
να σου κρατήσω το ζεστό, τ’ αγαπημένο σώμα
ένα λεπτό, δε θα ουρλιάξω «σ’ αγαπώ»
δε θα κλαυτώ, δε θα σου πω πώς έχω γίνει λιώμα
ένα λεπτό, δώσε μου ακόμα ένα λεπτό
μαζί σου για να μοιραστώ αυτό που θα κρατήσεις
ένα λεπτό, το τελευταίο μας λεπτό
σ’ έναν παράδεισο ανοιχτό που σήμερα θα κλείσεις

Άσε να βάλω στην πληγή
Όλο τ’ αλάτι που `χει η γη
Αρχάγγελέ μου
Άσε να μπω στον ουρανό
Όλα τελειώνουνε εδώ
Αχ, Ουρανέ μου

Ένα λεπτό, δώσε μου ακόμα ένα λεπτό
στα μάτια σου να κοιταχτώ, μήπως και τα ραγίσω
ένα λεπτό, εξήντα δεύτερα καιρό
μήπως λυγίσω το Θεό και σε γυρίσει πίσω

Άσε να βάλω στην πληγή
Όλο τ’ αλάτι που `χει η γη
Αρχάγγελέ μου
Άσε να μπω στον ουρανό
Όλα τελειώνουνε εδώ
Αχ, Ουρανέ μου

Ένα λεπτό
Um minuto , me dê ainda mais um minuto 
para te segurar, aquecer o corpo amado
um minuto, não vou gritar " eu te amo"
não vou gritar , como eu derreto
um minuto , me dê um minuto sequer
com você para compartilhar o que irá manter
o nosso último minuto
em um paraíso aberto hoje que vai pendurar

Deixe-me colocar na ferida
todo sal da terra
Arcanjo meu
Deixe-me ir para o céu
Tudo termina aqui
Ah , meu céu

Um minuto , me dê um minuto sequer
para olhar em seus olhos um minuto, me dê mais 60 segundos
talvez eu ajoelhe a Deus e voltar

Deixe-me colocar na ferida
Sal da terra
Arcanjo meu
Deixe-me ir para o céu
Tudo termina aqui
Ah , meu céu

Um minuto
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal

Nenhum comentário:

Postar um comentário