Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

segunda-feira, 9 de maio de 2022

Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Που να εξηγώ | Diesi in Concert

Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Που να εξηγώ


Δρόμος σκοτεινός η ζωή του καθενός

Πες μου αν είμαι ζωντανός

Δώσε μου φωτιά, κάτσε κόντρα στο νοτιά

μην το ψάχνεις άλλο πια


Είχα έναν φίλο που τρελάθηκε

έκαψε τις μνήμες του και χάθηκε

Είχε μιαν αγάπη, μιαν οφθαλμαπάτη

τίποτα δεν έχει τώρα πια


Που να εξηγώ, τι κατά βάθος είμ’ εγώ

ποιος είναι άνθρωπος να του μιλήσω εγώ

Που να εξηγώ, της μοναξιάς το φορτηγό

τρέχει στη νύχτα δίχως φρένα κι οδηγό


Δρόμος σκοτεινός η ζωή του καθενός

πες μου αν είμαι ζωντανός


Άκου να σου πω, φεύγει ότι αγαπώ

και δεν έχω πια σκοπό

Μόνος στο σταθμό, τον δικό σου τον λυγμό

νιώθω πάλι στο λαιμό


Τώρα γίναν όλοι τους αδίστακτοι

κι είναι η ψυχούλα μου παρείσακτη

Είχα μιαν αγάπη, μια οφθαλμαπάτη

τίποτα δεν έχω τώρα πια

Eleonora Zouganeli Onde vou



Estrada escura, a vida de todos

Me diga se estou viva

Πες μου αν είμαι ζωντανός

Me passa o fogo e se sente contra o sul

não me procure mais


Eu tinha um amigo que enlouqueceu

ele queimou suas memórias e sumiu

Ele tinha um amor, uma ilusão de ótica

ninguém não tem nada mais


Como explico o que eu sou

quem é o homem que falo agora

Onde explico a solidão deste caminhão

corre a noite sem freio e sigo

Caminhos escuros é a vida de todos
me diga se estou viva

Me escute, sai o que eu amo
e não tenho objetivo
Só na estação, meu próprio soluçar
sinto de novo a garganta

Agora vai tudo
e a minha alma estranha
Eu tive um amor uma ilusão de ótica
nada tenho mais agora


Nenhum comentário:

Postar um comentário