Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sábado, 13 de abril de 2013

Νίκος Οικονομόπουλος-Εννοείται-Nikos oikonomopoulos-Ennoeitai



Εννοείται - 2012            
 
Στίχοι:
Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική:
Πάνος Καπίρης
1. Νίκος Οικονομόπουλος
 

Άκου, εγώ ήρθα εδώ για να μείνω,
τα παλιά πηγαινέλα μου σβήνω
και με τίποτα δε σε συγκρίνω
Εννοείται...
Με τα μάτια σου ερωτευμένος,
στο φιλί σου τρελά κολλημένος,
απ’ το σώμα σου εξαρτημένος
κι άλλα πολλά...
Εννοείται...

Eννοείται, ψυχή μου,
την έχω πατήσει μαζί σου..
Εννοείται πως θελω
να μείνω εδώ στη ζωή σου...
Μα τα ψέματα δεν τα σηκώνω,
ένα ψέμα σου και σε τελειώνω,
θα σ’ αφήσω και δε θα γυρίσω
γι’ αυτό εννοείται...

Άκου, όσα έχω σου τα `χω χαρίσει
και τους φίλους μου έχω πουλήσει
τέτοιον έρωτα δεν έχω ζήσει
Εννοειται...
Στην αυλή των θαυμάτων θα μένεις,
στον Παράδεισο βόλτα θα βγαίνεις,
με φιλιά μου σχεδόν θα πεθαίνεις,
θα σ’ αγαπώ
Εννοειται...



Nenhum comentário:

Postar um comentário