Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 18 de setembro de 2011

Δέσποινα Βανδή- Ολο Λείπεις -Despoina Vandi- Olo leipeis




Όλο λείπεις - 2001
Στίχοι:   Φοίβος
Μουσική:   Φοίβος
1. Δέσποινα Βανδή

Σ’ έναν κόσμο σκληρό
Συνεχώς προσπαθώ
Να επιζήσω
Σε χρειάζομαι εδώ
Να μου πεις πως μπορώ
Να νικήσω

Μα όλο λείπεις
Όλο λείπεις
Συνεχώς με εγκαταλείπεις
Μ’ αποφεύγεις
Κι όλο φεύγεις
Μακριά μου

Μ’ όλα τ’ όνειρα μου θυμίσου
Τα’ κανα όταν ήμουν μαζί σου
Όταν ήμουν στην αγκαλία σου

Τι έχει αλλάξει μέσα σου πες μου
Κι έναν τρόπο γρήγορα βρες μου
Για να ξαναμπώ στην καρδία σου

Προσπαθείς να μου πεις
Πως μπορώ και χωρίς
Να `χω εσένα
Ξέρω απλά δεν μπορείς
Με τις τύψεις να ζεις
Πια για μένα

Tudo Falta


Στίχοι: Φοίβος
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Δέσποινα Βανδή

Σ’ έναν κόσμο σκληρό
Συνεχώς προσπαθώ
Να επιζήσω
Σε χρειάζομαι εδώ
Να μου πεις πως μπορώ
Να νικήσω

Μα όλο λείπεις
Όλο λείπεις
Συνεχώς με εγκαταλείπεις
Μ’ αποφεύγεις
Κι όλο φεύγεις
Μακριά μου

Μ’ όλα τ’ όνειρα μου θυμίσου
Τα’ κανα όταν ήμουν μαζί σου
Όταν ήμουν στην αγκαλία σου

Τι έχει αλλάξει μέσα σου πες μου
Κι έναν τρόπο γρήγορα βρες μου
Για να ξαναμπώ στην καρδία σου

Προσπαθείς να μου πεις
Πως μπορώ και χωρίς
Να `χω εσένα
Ξέρω απλά δεν μπορείς
Με τις τύψεις να ζεις
Πια για μένα

Letra: Foivos
Música: Foivos
Desempenho primeiro: Despoina Vandi

Em um mundo duro .
Sigo rápido .
Para eu sobreviver
Preciso de você aqui.
Para me dizer como posso
Vencer.

Mas tudo falta.
Tudo falta
Sigo e me escapa
Foge de mim,
e tudo vai
longe de mim

Mas todos os sonho me recordam.
Os que tive quando junto comigo
quando estava em seus braços

O que teve mudado dentro de você, me diga?
E um lugar rápido chegou-me
para entrar de novo em seu coração

Esforce para me dizer
Como posso e sem ,
ter você.
Eu sei, simplesmente não posso,
com os remorsos viver
mais para mim
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 17-10-2011 @ 16:31

Nenhum comentário:

Postar um comentário