Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 11 de setembro de 2011

Άννα Βίσση Νίκος Καρβέλας - Ένα χρόνο το περισσότερο _ Anna Vissi- Nikos Karvelas- Ena xrono to perissotero -

Ένα χρόνο το περισσότερο

Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας

Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση


Ρίξε με νύχτα ρίξε με
μέσα στα όνειρά της
κι άσε με να κυκλοφορώ
έστω σαν υπνοβάτης

Κρύψε με νύχτα κρύψε με
και κάνε με σκιά του
από τις γρίλιες του να μπω
να δω τα μυστικά του

Πάλι τα ίδια,
αρχίζω ξανά
πάλι τα ίδια,
κι ας ξέρω καλά

Ένα χρόνο το περισσότερο

Κρατάει το πάθος
και γίνεται μίσος
το μίσος γίνεται φόβος
κι ο φόβος γίνεται ψέμμα
το ψέμα γίνεται τύψεις
κι αυτό είναι αγάπη

Τα πέντε βήματα του έρωτα
είναι αυτά
πάντα αυτά

Ένα χρόνο το περισσότερο ...

Κάψε με νύχτα κάψε με
και σβήσε τη φωνή μου
κι άσε με να τιμωρηθώ
για να βρω την ψυχή μου

tradução
um ano depois

Ter uma noite a fotografar
dentro de sonhos
e deixe-me mover
mesmo como uma sonâmbula

Ocultar com a noite ocultar
e fazer com sua sombra
da grelha para eu ir
Para eu ver os teus segredos

Novamente o mesmo
arquivo de novo
novamente o mesmo
e sei bem

Um ano depois

Ele mantém a paixão
e torna-se o ódio
ódio se torna medo
e o medo se torna uma mentira
a mentira é culpada
e isso e´amor

Os cinco passos do amor
são esses
sempre esses

Mais um ano ...

Queime com a noite queime com
e corra a minha voz
e deixe-me ser punido
para eu encontrar a minha alma

Nenhum comentário:

Postar um comentário