Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 15 de abril de 2012

Ελένη Τσαλιγοπούλου-Όλα τα δύσκολα-Eleni Tsaligopoulou- Ola ta dyskola Ola ta diskola


Όλα τα δύσκολα      
 
Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Πρώτη εκτέλεση: Αναστασία Μουτσάτσου

Άλλες ερμηνείες:
Ελένη Τσαλιγοπούλου


Πες μου δυο λόγια τρυφερά,καρδιά μου
δυο λόγια πριν το χωρισμό
έγινε η νύχτα μαχαιριά,καρδιά μου
κι ο δρόμος δίχως γυρισμό

Όλα τα δύσκολα ζήσαμε μαζί
κι όμως χανόμαστε την πιο καλή στιγμή

Ποιος θα πονέσει πιο πολύ,καρδιά μου
στο τελευταίο μας φιλί
ίδιος ο πόνος για τους δυο,καρδιά μου
όταν ραγίσει το γυαλί

Όλα τα δύσκολα ζήσαμε μαζί
κι όμως χανόμαστε την πιο καλή στιγμή


Todas as dificuldades
Πες μου δυο λόγια τρυφερά,καρδιά μου
δυο λόγια πριν το χωρισμό
έγινε η νύχτα μαχαιριά,καρδιά μου
κι ο δρόμος δίχως γυρισμό

Όλα τα δύσκολα ζήσαμε μαζί
κι όμως χανόμαστε την πιο καλή στιγμή

Ποιος θα πονέσει πιο πολύ,καρδιά μου
στο τελευταίο μας φιλί
ίδιος ο πόνος για τους δυο,καρδιά μου
όταν ραγίσει το γυαλί

Όλα τα δύσκολα ζήσαμε μαζί
κι όμως χανόμαστε την πιο καλή στιγμή
Diga-me duas palavras com ternura, o meu coração
duas palavras antes da separação
torna-se a noite uma facada, meu coração
ea estrada é um caminho sem retorno

Todas as dificuldades vivemos juntos
No entanto, perdemos bons momentos

Quem vai se machucar mais, meu coração
em nosso último beijo
a própria dor para dois, meu coração
quando você quebrar o vidro

Todas as dificuldades vivemos juntos
No entanto, perdemos bons momentos
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal

Nenhum comentário:

Postar um comentário