Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

segunda-feira, 9 de abril de 2012

Έλλη Κοκκίνου-Κοίταξε γύρω μας-Elli Kokkinou- Koitakse gyro mas


Κοίταξε γύρω μας        
 
Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Κοκκίνου


Στο 'χω πει χιλιάδες φορές
αν νικήσουν οι διαφορές
και βρεθούμε σ' άλλες πλευρές
τα όνειρα σκόνη
Ζούμε μια αγάπη τρελή
μέσα σε μια πόλη σκληρή
φίλοι, μετανάστες κι εχθροί
στο ίδιο βαγόνι

Κοίταξε γύρω μας
ο κόσμος καταρρέει
σχέσεις χαλάνε, σπίτια κλείνουν ξαφνικά
Όλοι πληρώνουμε
του έρωτα τα χρέη
και όλοι ψάχνουμε για βράδια δανεικά

Κοίταξε γύρω μας
ο κόσμος καταρρέει
χάρτινη η αγάπη, πιάνει εύκολα φωτιά
Είναι στα μάτια μου
οι άνθρωποι σπουδαίοι
σε κάθε λάθος
αν κρατιούνται πιο σφιχτά.

Γέφυρες και τρόπους θα βρω
να ενώσω κάθε κενό
στο δικό μας τον ουρανό
ποτέ μη νυχτώσει
Έχουμε κι οι δυο μας βρεθεί
μέσα σ΄ένα ρήγμα βαθύ
κι ο εγωισμός προσπαθεί
να μας εξοντώσει.

E mais - 56 Αναγνώσεις                
      

Στίχοι: Φοίβος
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Κοκκίνου

Έχω πρόβλημα μεγάλο,
δεν μου φτάνεις θέλω κι άλλο.
Έχω πρόβλημα σου λέω,
μόνη κάθομαι και κλαίω.

Και όταν λείπεις, όταν λείπεις,
νιώθω πως μ' εγκαταλείπεις.
Και όταν φέυγεις, όταν φέυγεις
νιώθω οτι μ' αποφέυγεις,
νιώθω οτι μ' αποφέυγεις,
τι να κάνω πες μου σε παρακαλώ.

Έχω πρόβλημα μεγάλο
δε μου φτάνεις θέλω κι άλλο.

Σ'έχω ανάγκη πίστεψε με
το εννοώ δεν υπερβάλλω
και όσο πιο πολύ σε έχω
τόσο θέλω να 'χω κι άλλο
κι άλλο, κι άλλο.

Το μόνο που ζητάω απ'τη ζωή μου πλέον
είναι να έχω εσένα λιγάκι επιπλέον.
Το μόνο που ζητάω, την προσευχή όταν κάνω
είναι να έχω εσένα λιγάκι παραπάνω.

Και όταν λείπεις, όταν λείπεις,
νιώθω πως μ' εγκαταλείπεις.
Και όταν φέυγεις, όταν φέυγεις
νιώθω οτι μ' αποφέυγεις,
νιώθω οτι μ' αποφέυγεις
τι να κάνω πες μου σε παρακαλώ.

Έχω πρόβλημα μεγάλο
δεν μου φτάνεις θέλω κι άλλο.

Letra: Foivos
Música: Foivos
Desempenho primeiro: Elli Kokkinou

Tenho um grande problema
nçao posso te ter quero mais Tenho um grande problema, te digo
só sento e choro

E quando você falta, e quando você falta
sinto que me deserda
E quando você sai, e quando você sai
sinto que me abandona
sinto que me abandona
o que faço,me diga, por favor

Tenho um grande problema
nçao posso te ter quero mais

Tenho necessidade, acredite em mim
o significado, não exagero
e o quando mais te tenho
tanto quero te ter e outro
e outro, e outro

Só isso que peço na minha vida
enfim
é ter você ter um pouco mais
Só isso que leço, e peço
quando posso
é ter você um pouco mais

E quando você falta, e quando você falta
sinto que me deserda
E quando você sai, e quando você sai
sinto que me abandona
sinto que me abandona
o que faço,me diga, por favor

Tenho um grande problema
nçao posso te ter quero mais
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 22-02-2011 @ 01:55



Nenhum comentário:

Postar um comentário