Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 19 de julho de 2015

Απέναντι-Νατάσα Θεοδωρίδου-Natasa Theodoridou-Apenanti




http://www.stixoi.info/skin/images/misc/back2.gif


Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική:
 Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση:
 Νατάσα Θεοδωρίδου-Απέναντι-Natasa Theodoridou-Apenanti




Oposto
http://www.stixoi.info/skin/images/flags/greek.gif
Κάναμε λάθη μα σε μια αγάπη κάθε λάθος είναι δρόμος
Γεμάτος κόσμο μα εσύ πηγαίνεις μόνος
δεν σε χωράνε τα στενά της λογικής
Κάναμε λάθη μα είναι τώρα η ώρα να τα διορθώσω
τώρα αμέσως λίγο πριν το μετανιώσω
πριν να με σπάσει το αντίο που θα πεις

Δε με νοιάζει τι έγινε δε με νοιάζει ποιος έφταιξε
και ας την είδα την σφαίρα σου η καρδιά μου δεν έσκυψε
σε χρειάζομαι γρήγορα και ας είναι στα ψέματα
πάλι απέναντι βρίσκεσαι να σαι δίπλα μου έμαθα
γιατί βρίσκεσαι απέναντι

Κάναμε λάθη μα σε μια αγάπη κάθε λάθος είναι δρόμος
με ένα τρόπο δεν ξοδεύετε ο χρόνος
αν κάνεις βόλτα μέσα σε γλυκιές στιγμές
κάναμε λάθη ε και τι έγινε και ποιος δεν έχει κάνει
αφού έχω δέσει στο δικό σου το λιμάνι
δεν με τρομάζει κάτι πια απ' όσα λες
http://www.stixoi.info/skin/images/flags/portuguese.gif
Cometemos erros, mas em um amor cada erro é um caminho
Cheio o mundo mas você só dirige não coloca sentido na lógica
Cometemos erros, mas agora é a hora que eu corrija
agora pouco antes do arrependimento
antes de uma pausa para dizer adeus

Eu não me importo o que aconteceu eu não me importo o que deu errado
e se via sua bola o meu coração não dobrou
preciso de você rapidamente e deixar as mentiras
mas a frente e ao meu lado se aprende
porque arriscar a enfrentar

Cometemos erros, mas um erro é amar todos os sentidos
com um lugar não se passa o tempo
se você andar em um momento doce
nós cometemos erros e com o que aconteceu e que não fez
depois de eu ter ligado para o porto
não é algo que me assusta mais do que eles dizem
http://www.stixoi.info/skin/images/bar/myprofile.gif   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal


Nenhum comentário:

Postar um comentário