Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 25 de março de 2012

Γλυκερία-Το τραγούδι μου-Glikeria –To tragoudi mou


Το τραγούδι μου      
 
Στίχοι: Στέλιος Φωτιάδης
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης
Πρώτη εκτέλεση: Γλυκερία


Το τραγούδι μου αυτό το αφιερώνω
στους φευγάτους φίλους μου
στους μεγάλους ήλιους μου
κι αν συμβεί καμιά ζημιά
όλα τα πληρώνω.

Γειά σου Νίκο και Μαλβίνα
Σαλονίκη και Αθήνα
συ με κόκκινο φουλάρι
κι η δικιά μου σα λιοντάρι

Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, πάντα να 'σαστε καλά

Τα στιχάκια μου αυτά τα αφιερώνω
σε δυο φίλους ποιητές
της καρδιάς μου οδηγητές
κι αν συμβεί καμιά ζημιά
όλα τα πληρώνω

Γειά σου Νιόνιο και Μανώλη
Βαλκάνια και Κρήτη όλη
ας γυρίσει η "Συννεφούλα"
κι οι "Νταλίκες" την αυγούλα

Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, πάντα να 'σαστε καλά

Το τραγούδι μου αυτό το αφιερώνω
στους παλιούς ρεμπέτες
στους λαϊκούς οργανοπαίχτες
σ' αυτούς που δραπέτευσαν και έφυγαν από δω
κι όλα τα πληρώνω

Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, άιντε γεια σας, βρε παιδιά

A minha canção
Το τραγούδι μου αυτό το αφιερώνω
στους φευγάτους φίλους μου
στους μεγάλους ήλιους μου
κι αν συμβεί καμιά ζημιά
όλα τα πληρώνω.

Γειά σου Νίκο και Μαλβίνα
Σαλονίκη και Αθήνα
συ με κόκκινο φουλάρι
κι η δικιά μου σα λιοντάρι

Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, πάντα να 'σαστε καλά

Τα στιχάκια μου αυτά τα αφιερώνω
σε δυο φίλους ποιητές
της καρδιάς μου οδηγητές
κι αν συμβεί καμιά ζημιά
όλα τα πληρώνω

Γειά σου Νιόνιο και Μανώλη
Βαλκάνια και Κρήτη όλη
ας γυρίσει η "Συννεφούλα"
κι οι "Νταλίκες" την αυγούλα

Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, πάντα να 'σαστε καλά

Το τραγούδι μου αυτό το αφιερώνω
στους παλιούς ρεμπέτες
στους λαϊκούς οργανοπαίχτες
σ' αυτούς που δραπέτευσαν και έφυγαν από δω
κι όλα τα πληρώνω

Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, άιντε γεια σας, βρε παιδιά
Esta minha mpusica que dedico
Meus amigos perdidos
aos meus grandes sóis
e se acontecer algum dano
tudo pago

Olá Niko e Malvina
Salônica e Atenas
você com um lenço vermelho
e mina como um leão

Eivala, nos seus elogios, encontre crianças
eivala, sempre você está bem

Estes meus versos que eu dedico
dois poetas amigos
o meu coração você guia
Aconteça o que acontecer nenhum dano
tudo pago

Olá Nionio e Manolis
Ao longo dos Balcãs e de toda Creta
vamos voltar a "nuvem"
e os "Trailers" o Avgoulea

Eivala, elogios, vocês
eivala, saste bom sempre "

Esta música que eu dedico
os velhos rebetes
para os músicos populares
aqueles que escaparam e fugiram daqui que eu vejo
e tudo eu pago

Eivala, nos seus elogios encontre crianças
eivala, olá encontre crianças
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal




Nenhum comentário:

Postar um comentário