Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 25 de março de 2012

Χριστίνα Μαραγκόζη-Θέλω να ξέχασω-Xristina Maragkozi-Thelo na ksehaso- thelo na ksexaso


Θέλω να ξεχάσω      
 
Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Χριστίνα Μαραγκόζη


Θέλω να ξεχάσω
άνθρωπος είμαι κουράστηκα
και με το παραπάνω
για σένα νοιάστηκα

Θέλω να ξεχάσω
θέλω να φύγω από σένανε
άλλη ζωή να φτιάξω
μόνο για μένανε

Μα είσαι βάσανο γλυκό
το πιο γλυκό μες τη ζωή
κι εκεί που λέω δεν μπορώ
φοβάμαι και πίσω ξαναγυρνώ (Χ2)

Θέλω να ξεχάσω
θελω να βγάλω το άχτι μου
άλλη φωτιά ν' ανάψω
από τη στάχτη μου

Θέλω να ξεχάσω
το μεγαλύτερο λάθος μου
και να το ξεπεράσω
αυτό το πάθος μου


Eu quero esquecer
Θέλω να ξεχάσω
άνθρωπος είμαι κουράστηκα
και με το παραπάνω
για σένα νοιάστηκα

Θέλω να ξεχάσω
θέλω να φύγω από σένανε
άλλη ζωή να φτιάξω
μόνο για μένανε

Μα είσαι βάσανο γλυκό
το πιο γλυκό μες τη ζωή
κι εκεί που λέω δεν μπορώ
φοβάμαι και πίσω ξαναγυρνώ (Χ2)

Θέλω να ξεχάσω
θελω να βγάλω το άχτι μου
άλλη φωτιά ν' ανάψω
από τη στάχτη μου

Θέλω να ξεχάσω
το μεγαλύτερο λάθος μου
και να το ξεπεράσω
αυτό το πάθος μου
Eu quero esquecer
homem, eu estou cansada
e com isso sobrepasso
por você cuidou

Eu quero esquecer
Eu quero te deixar
para uma outra vida eu fazer
só para ficar

Mas você é doce sofrimento
Dentro da doce vida
e lá onde eu não posso dizer
Tenho medo de voltar para trás (x2)

Eu quero esquecer
Eu quero tirar o meu rancor
Outro fogo para eu iluminar
a partir de minhas cinzas

Eu quero esquecer
o meu maior erro
e para eu superar
esta é a minha paixão
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal

Nenhum comentário:

Postar um comentário