Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 18 de novembro de 2012

Δέσποινα Βανδή- Μου `χεις περάσει-Depina Vandi Mou exeis peirasei



Μου `χεις περάσει        
 
Στίχοι:   Φοίβος
Μουσική:   Μώσας Γαβρίλης
1. Δέσποινα Βανδή

Μου `χεις περάσει
δεν νιώθω άλλο πόνο,
μου `χεις τελειώσει
απλά σ΄ ενημερώνω.

Πέρασα δύσκολα αλλά
όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να `μαι
σχεδόν δε σε θυμάμαι.

Πέρασα πολλές
νύχτες σκοτεινές
που δεν ξημερώνανε.
Έκλαψα πολύ
κι έφταιγες εσύ
που όλα με πληγώνανε.
Διαλύθηκα,
παραιτήθηκα
απ΄ το να ελπίζω πια
μα έτσι ξαφνικά...

Μου `χεις περάσει
δεν νιώθω άλλο πόνο,
μου `χεις τελειώσει
απλά σ΄ ενημερώνω.

Πέρασα δύσκολα αλλά
όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να `μαι
σχεδόν δε σε θυμάμαι.

Σε κυνήγησα,
σε απείλησα,
τα όρια ξεπέρασα.
Παρακάλεσα,
το προσπάθησα
κι όμως πάλι σ΄ έχασα.
Μα ήρθε ένα πρωί
που για μια στιγμή
συνειδητοποίησα
ότι ξαφνικά...

Μου `χεις περάσει
δεν νιώθω άλλο πόνο,
μου `χεις τελειώσει
απλά σ΄ ενημερώνω.

Πέρασα δύσκολα αλλά
όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να `μαι
σχεδόν δε σε θυμάμαι.

Me passou
Μου `χεις περάσει
δεν νιώθω άλλο πόνο,
μου `χεις τελειώσει
απλά σ΄ ενημερώνω.

Πέρασα δύσκολα αλλά
όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να `μαι
σχεδόν δε σε θυμάμαι.

Πέρασα πολλές
νύχτες σκοτεινές
που δεν ξημερώνανε.
Έκλαψα πολύ
κι έφταιγες εσύ
που όλα με πληγώνανε.
Διαλύθηκα,
παραιτήθηκα
απ΄ το να ελπίζω πια
μα έτσι ξαφνικά...

Μου `χεις περάσει
δεν νιώθω άλλο πόνο,
μου `χεις τελειώσει
απλά σ΄ ενημερώνω.

Πέρασα δύσκολα αλλά
όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να `μαι
σχεδόν δε σε θυμάμαι.

Σε κυνήγησα,
σε απείλησα,
τα όρια ξεπέρασα.
Παρακάλεσα,
το προσπάθησα
κι όμως πάλι σ΄ έχασα.
Μα ήρθε ένα πρωί
που για μια στιγμή
συνειδητοποίησα
ότι ξαφνικά...

Μου `χεις περάσει
δεν νιώθω άλλο πόνο,
μου `χεις τελειώσει
απλά σ΄ ενημερώνω.

Πέρασα δύσκολα αλλά
όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να `μαι
σχεδόν δε σε θυμάμαι.
Eu passei
Eu não sinto mais dor
me acabou
apenas para eu lembrar.

Passei dificuldades, mas
tudo tem um lugar no tempo finalmente
e agora posso ser
quase não me lembro

Passei muitas
noites escuras
que amanheciam.
Eu também chorei
e sua culpa
onde tudo o que me dói.
Dissolvido,
resignado
assim que espero mais
Mas assim de repente ...

Eu passei
Eu não sinto mais dor
me acabou
apenas para eu lembrar.

Passei dificuldades, mas
tudo tem um lugar no tempo finalmente
e agora posso ser
quase não me lembro

Te cassa
para te ameaçar,
os limites transceder.
Implore,
a tentativa
e como mais uma vez ,você perdeu
Mas um dia ele veio
que, para um momento
percebi
que, de repente ...

Eu passei
Eu não sinto mais dor
me acabou
apenas para eu lembrar.

Passei dificuldades, mas
tudo tem um lugar no tempo finalmente
e agora posso ser
quase não me lembro

   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal


Nenhum comentário:

Postar um comentário