Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 4 de dezembro de 2011

Εύα Μιλλή-Κάψτε τα όλα-Eva Mili-Kapste ta ola

Κάψτε τα όλα Στίχοι: Πήγασος Μουσική: Πήγασος Πρώτη εκτέλεση: Εύα Μιλλή Ήρθανε να πάρουν τα δικά σου πράγματα έπιπλα και ρούχα κι όλα τα ηλεκτρικά κι όλοι με ρωτάνε αν θέλω κάτι απ' όλα αυτά για να σε θυμάμαι να τ'αφήσουν στα κρυφά και τους λέω πως όλα δυστυχώς με πονάνε χωρίς εσένα κι άλλο δε μπορώ μακρυά σου να ζω Κάψτε τα όλα μη μείνει τίποτα πέτρα στη πέτρα όλα διαλύστε τα α, που έχει φύγει δε θέλω τίποτα κάψτε τα όλα κι όλα γκρεμίστε τα Κάψτε τα όλα μη μείνει τίποτα πέτρα στη πέτρα όλα δυαλίστε τα α, που έχει φύγει δε θέλω τίποτα κάψτε τα όλα κι όλα γκρεμίστε τα Ήρθανε να πάρουν τα δικά σου πράγματα τις φωτογραφίες κι όλα τ'αναμνηστικά κι όλοι με ρωτάνε αν θέλω κάτι απ'όλα αυτά για να σε θυμάμαι να τ'αφήσουν στα κρυφά,στα κρυφά Και τους λέω πως όλα δυστυχώς με πονάνε χωρίς εσένα κι άλλο δε μπορώ μακρυά σου να ζω Κάψτε τα όλα μη μείνει τίποτα πέτρα στη πέτρα όλα διαλύστε τα α, που έχει φύγει δε θέλω τίποτα κάψτε τα όλα κι όλα γκρεμίστε τα Κάψτε τα όλα μη μείνει τίποτα πέτρα στη πέτρα όλα διαλύστε τα α, που έχει φύγει δε θέλω τίποτα κάψτε τα όλα κι όλα γκρεμίστε τα Α, και να πέσω στη φωτιά για να μη πονάω πια κι άλλο δε μπορώ μακρυά σου να ζω Κάψτε τα όλα μη μείνει τίποτα πέτρα στη πέτρα όλα διαλύστε τα α, που έχει φύγει δε θέλω τίποτα κάψτε τα όλα κι όλα γκρεμίστε τα tradução: demole tudo Veio para tirar as suas coisas móveis e roupas e todos os aparelhos elétricos e todos me perguntam se eu quero algo disso para te recordar para te deixar escondido e digo como tudo foi infeliz me feriu sem você ainda mais não posso viver longe de você Queime tudo não fique nada Pedra sobre pedra dissolver todos os a, que passou Eu não quero nada queime tudo e tudo demole Queime tudo não fique nada Pedra sobre pedra dissolver todos os a, que passou Eu não quero nada queime tudo e tudo demole Veio para tirar as suas próprias coisas fotografias e todas as lembranças e todos me perguntam se eu quero algo de tudo isso para te recordar a deixar escondido, escondido E te digo como tudo foi infeliz me feriu sem você ainda mais longe que você não a viver Queime tudo não fique nada Pedra sobre pedra dissolver todos os a, que passou Eu não quero nada queime tudo e tudo demole Queime tudo não fique nada Pedra sobre pedra dissolver todos os a, que passou Eu não quero nada queime tudo e tudo demole Ah, e caio no fogo para sofre mais e mais, não posso viver longe de você Queime tudo não fique nada Pedra sobre pedra dissolver todos os a, que passou Eu não quero nada queime tudo e tudo demole

Nenhum comentário:

Postar um comentário