Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sábado, 15 de dezembro de 2012

Αμαρυλλίς-Σε χρειάζομαι-Amaryllis-Se xreiazomai -Se hrezomai

div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">

Σε χρειάζομαι      
 
Στίχοι:   Ηλίας Φιλίππου
Μουσική:   Κυριάκος Παπαδόπουλος
1. Αμαρυλλίς

Όλα όσα είχα ζήσει
μοιάζουν πόρτες που `χουν κλείσει...
Στην αγάπη σου μηδένισα
αναμνήσεις κι όνειρα απ΄ το χθες!
Πριν ρωτήσεις σου απαντάω
είσαι ό,τι αγαπάω.
Νιώθω πως μαζί σου κέρδισα
τώρα πια τις πιο όμορφες στιγμές.

Τη ζωή μου στα χέρια σου την άφησα
και τα λάθη σου ακόμα τα αγάπησα.
Η καρδιά μου γεμάτη από σένα
απίστευτο σαν ψέμα το όνειρο που ζω.

Σε χρειάζομαι στη ζωή μου.
Δίνεις νόημα στη στιγμή μου.
Σε χρειάζομαι, σ΄ αγαπάω,
Σε θέλω πλάι μου όπου κι αν πάω!

Έχω εσένα πια λιμάνι
κι ειλικρινά μου φτάνει
που με παίρνεις μες τα χέρια σου
και μου ψιθυρίζεις "σ΄ αγαπώ".



Preciso de você
Όλα όσα είχα ζήσει
μοιάζουν πόρτες που `χουν κλείσει...
Στην αγάπη σου μηδένισα
αναμνήσεις κι όνειρα απ΄ το χθες!
Πριν ρωτήσεις σου απαντάω
είσαι ό,τι αγαπάω.
Νιώθω πως μαζί σου κέρδισα
τώρα πια τις πιο όμορφες στιγμές.

Τη ζωή μου στα χέρια σου την άφησα
και τα λάθη σου ακόμα τα αγάπησα.
Η καρδιά μου γεμάτη από σένα
απίστευτο σαν ψέμα το όνειρο που ζω.

Σε χρειάζομαι στη ζωή μου.
Δίνεις νόημα στη στιγμή μου.
Σε χρειάζομαι, σ΄ αγαπάω,
Σε θέλω πλάι μου όπου κι αν πάω!

Έχω εσένα πια λιμάνι
κι ειλικρινά μου φτάνει
που με παίρνεις μες τα χέρια σου
και μου ψιθυρίζεις "σ΄ αγαπώ".
Tudo o que eu tinha vivido
portas lembram de ter fechado ...
No amor, você redefine
memórias e sonhos do passado!
Antes que você pergunte eu respondo
você é o que você ama.
Eu me sinto com você eu ganhei
agora os mais belos momentos.

A minha vida em suas mãos eu deixei
seus erros e ainda Entes.
Meu coração está cheio de você
incrível como uma mentira o sonho vivo.

Eu preciso de você na minha vida.
Você dá sentido no meu momento.
Eu preciso de você, eu te amo,
Eu quero você do meu lado onde quer que eu vá!

Eu tenho você agora abriga
e honestamente o suficiente para mim
que me chega em minhas mãos eu
me e sussurrar: "Eu te amo".
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal

Nenhum comentário:

Postar um comentário