Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 2 de dezembro de 2012

καίτη Γαρμπή- Αρχίζω πόλεμο-kaiti Garbi- Arxizo polemo



Αρχίζω πόλεμο      
 
Στίχοι:   Γιάννης Δόξας
Μουσική:   Φοίβος
1. Καίτη Γαρμπή

Χωρισμένοι εμείς οι δυο, θύματα του "καθώς πρέπει"
καταντήσαμε τρελοί απ αυτή τη λογική,
που το πάθος παραβλέπει

χωρισμένοι από φίλους, που το δρόμο θα μας δείξουν
απ΄ ανθρώπους λογικούς που ‘καναν λογαριασμούς,
και στα χρέη θα μας πνίξουν

μα εγώ αρχίζω πόλεμο, στους νόμους και στα ήθη
κι άμα πιαστώ αιχμάλωτη
ας είμαι η παράλογη στων λογικών τα πλήθη

κι απ΄ την κόλαση θ΄ ακούς τους γενναίους να μα βρίζουν
σα ζευγάρι ατυχές μ΄ ένα τέλος ευτυχές
για αυτούς που μας ορίζουν

μα εγώ αρχίζω πόλεμο, στους νόμους και στα ήθη
κι άμα πιαστώ αιχμάλωτη
ας είμαι η παράλογη στων λογικών τα πλήθη

μα εγώ αρχίζω πόλεμο

Nenhum comentário:

Postar um comentário