Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sábado, 8 de dezembro de 2012

Πέγκυ Ζήνα- Τα ` χω με μένα-Pegky Zina-Ta xo me mena



Τα `χω με μένα        
 
Στίχοι:   Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική:   Γιώργος Σαμπάνης
1. Πέγκυ Ζήνα

Φταίω,
που άσπρη μέρα δε μου ξημερώνει,
αυτό που με γλιτώνει, με σταυρώνει,
κανόνας της δικής μου της ζωής.
Φταίω,
στο "λίγο" το παράθυρο ανοίγω
γι΄ αυτό και κάποια νύχτα καταλήγω
στη μέση ολικής καταστροφής.

Όσα εγώ κατέκρινα... τα αντιγράφω
Δε μου φταίς αγάπη μου... με μένα τα `χω...

Τα `χω με μένα,
με μένα τα `χω, όχι πια με σένα
που δίπλα μου περνάνε τόσα τρένα
και πάλι μένω δεν αποχωρώ.

Τα `χω με μένα,
που πάντα σ΄ αγαπώ απελπισμένα,
που δε σε ρίχνω μες στα διαγραμμένα
και μ΄ άγρυπνο φιλί σε συγχωρώ.

Φταίω,
που έρωτες επίγειους ζητάω,
ενώ σ΄ αλλη συχνότητα πετάω
και πρέπει κάτι άλλο ν΄ αγαπώ.
Φταίω,
σε διάλεξα για να με εξοντώσεις,
κι αν είναι του χεριού σου να με σώσεις
γιατί δεν κάνεις κάτι να το δω.

Isso tenho para mim
Φταίω,
που άσπρη μέρα δε μου ξημερώνει,
αυτό που με γλιτώνει, με σταυρώνει,
κανόνας της δικής μου της ζωής.
Φταίω,
στο "λίγο" το παράθυρο ανοίγω
γι΄ αυτό και κάποια νύχτα καταλήγω
στη μέση ολικής καταστροφής.

Όσα εγώ κατέκρινα... τα αντιγράφω
Δε μου φταίς αγάπη μου... με μένα τα `χω...

Τα `χω με μένα,
με μένα τα `χω, όχι πια με σένα
που δίπλα μου περνάνε τόσα τρένα
και πάλι μένω δεν αποχωρώ.

Τα `χω με μένα,
που πάντα σ΄ αγαπώ απελπισμένα,
που δε σε ρίχνω μες στα διαγραμμένα
και μ΄ άγρυπνο φιλί σε συγχωρώ.

Φταίω,
που έρωτες επίγειους ζητάω,
ενώ σ΄ αλλη συχνότητα πετάω
και πρέπει κάτι άλλο ν΄ αγαπώ.
Φταίω,
σε διάλεξα για να με εξοντώσεις,
κι αν είναι του χεριού σου να με σώσεις
γιατί δεν κάνεις κάτι να το δω.
Culpo
que o branco dia não me amanheça,
isso que me salva com cruzes,
regra da minha própria vida.
Culpo,
na janela que abro um pouco
é por isso que alguma noite acabo
no meio da catástrofe total.

Enquanto eu critiquei o que ... copio
Não se culpe, meu amor ... para mim...eu tenho

Isso tenho para mim,
que eu tenho o não `mais com você
que ao meu lado ficam tantos
Mais uma vez eu não vou saio.

Isso tenho para mim,
que sempre eu te amei desesperadamente
que não te excluo direto
e me beija desperta te desculpo

Culpo,
que amores altos, pergunto,
enquanto que na outra frequência voo
e fica algo mais que eu amo.
Culpo,
Eu te escolhi ser com para o extermínio
e se são suas mãos que me salvam
por que você não faz algo para eu ver.
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal



Nenhum comentário:

Postar um comentário