Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

terça-feira, 18 de dezembro de 2012

[Ελενα Παπαρίζου-Αξίζει-Helena Paparizou-Aksizei



Αξίζει              
 
Στίχοι:   Τάσος Βουγιατζής
Μουσική:   Σόλων Αποστολάκης
1. Έλενα Παπαρίζου

Το `χω αποφασίσει
ότι κι αν κοστίσει
είσαι η μόνη επιλογή
πίσω δε θα κάνω
είσαι αυτό που ψάχνω
η αγάπη μου είσαι εσύ

Αξίζει να είμαι μαζί σου για πάντα
αξίζει για σένα να ζω
να δίνω καρδιά μου
για σένα τα πάντα
το ίδιο μου τον εαυτό
Αξίζει να σ΄ έχω τις νύχτες αστέρι
το δρόμο να βρίσκει η καρδιά
και πού θα μας βγάλει
κανένας δεν ξέρει
εμείς να περνάμε καλά

Δεν ακούω λέξη
σ΄ έχω πια διαλέξει
θέλω να είμαστε μαζί
ότι κι αν μου πούνε
πια δεν ασχολούμαι
η ζωή μου είσαι εσύ




Vale - 53 Αναγνώσεις                 
        

Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Μουσική: Σόλων Αποστολάκης
Πρώτη εκτέλεση: Έλενα Παπαρίζου

Το `χω αποφασίσει
ότι κι αν κοστίσει
είσαι η μόνη επιλογή
πίσω δε θα κάνω
είσαι αυτό που ψάχνω
η αγάπη μου είσαι εσύ

Αξίζει να είμαι μαζί σου για πάντα
αξίζει για σένα να ζω
να δίνω καρδιά μου
για σένα τα πάντα
το ίδιο μου τον εαυτό
Αξίζει να σ΄ έχω τις νύχτες αστέρι
το δρόμο να βρίσκει η καρδιά
και πού θα μας βγάλει
κανένας δεν ξέρει
εμείς να περνάμε καλά

Δεν ακούω λέξη
σ΄ έχω πια διαλέξει
θέλω να είμαστε μαζί
ότι κι αν μου πούνε
πια δεν ασχολούμαι
η ζωή μου είσαι εσύ

Letra: Tasos Vougiatzis
Música: Solon Apostolakis
Desempenho primeiro: Elena Paparizou

Eu decidi
a qualquer custo
você é a única escolha
atrás não vou voltar
você é isso que busco
o meu amor é você

Vale que esteja sempre contigo
vale que por você eu viva
para eu dar o meu coração
para você sempre
a mim próprio
Vale que tenha as noites com estrelas
o caminho de encontrar o coração
e que tiramos
ninguém sabe
nós passamos bem

Não escuto palavras
te escolhi
quero que esteja junto
mais não trato
a minha vida é você
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 07-02-2012 @ 11:57


Nenhum comentário:

Postar um comentário