Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

terça-feira, 18 de dezembro de 2012

Έλενα Παπαρίζου- Πάντα σε περίμενα-Helena Paparizou- Panta se perimena





Πάντα σε περίμενα                    
 
Στίχοι:   Ναταλία Γερμανού
Μουσική:   Τόνυ Μαυρίδης
1. Έλενα Παπαρίζου

Ποιος ξέρει να μου πει
όσα θα φέρει η ζωή
απ΄τη μια στιγμή στην άλλη άλλαξαν
όλα όσα πίστευα παλιά
απ΄ανάγκη συμβιβάστηκα
μα απ΄τα λίγα πια κουράστηκα
επιτέλους έγινα καλά

Κι ότι έβλεπα μοναχά στο σινεμά
τώρα εδώ το ζω στη δική σου αγκαλιά
δωσ΄μου φως μου την αγάπη
σαν Θεός μου να΄σαι ψηλά

Πάντα σε περίμενα
και σε φανταζόμουνα
σαν το ιδανικό φιλί
που θα ερωτευόμουνα

Ποιος λέει πως μπορεί
τη χαρά εύκολα να βρεί
κρίμα τη καρδιά μου που χαράμισα
τόσα χρόνια έμειναν μισά
Να σε βρω μωρό μου άργησα
μα το χτες μου πίσω άφησα
επιτέλους έγινα καλά

Κι ότι έβλεπα μοναχά στο σινεμά
τώρα εδώ το ζω στη δική σου αγκαλιά
δωσ΄μου φως μου την αγάπη
σαν Θεός μου να΄σαι ψηλά

Πάντα σε περίμενα
και σε φανταζόμουνα
σαν το ιδανικό φιλί
που θα ερωτευόμουνα
Πάντα σε περίμενα
και σ΄ονειρευόμουνα
και για σένα αγάπη μου
προετοιμαζόμουνα


Sempre te esperei - 64 Αναγνώσεις                
          

Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μουσική: Τόνυ Μαυρίδης
Πρώτη εκτέλεση: Έλενα Παπαρίζου

Ποιος ξέρει να μου πει
όσα θα φέρει η ζωή
απ΄τη μια στιγμή στην άλλη άλλαξαν
όλα όσα πίστευα παλιά
απ΄ανάγκη συμβιβάστηκα
μα απ΄τα λίγα πια κουράστηκα
επιτέλους έγινα καλά

Κι ότι έβλεπα μοναχά στο σινεμά
τώρα εδώ το ζω στη δική σου αγκαλιά
δωσ΄μου φως μου την αγάπη
σαν Θεός μου να΄σαι ψηλά

Πάντα σε περίμενα
και σε φανταζόμουνα
σαν το ιδανικό φιλί
που θα ερωτευόμουνα

Ποιος λέει πως μπορεί
τη χαρά εύκολα να βρεί
κρίμα τη καρδιά μου που χαράμισα
τόσα χρόνια έμειναν μισά
Να σε βρω μωρό μου άργησα
μα το χτες μου πίσω άφησα
επιτέλους έγινα καλά

Κι ότι έβλεπα μοναχά στο σινεμά
τώρα εδώ το ζω στη δική σου αγκαλιά
δωσ΄μου φως μου την αγάπη
σαν Θεός μου να΄σαι ψηλά

Πάντα σε περίμενα
και σε φανταζόμουνα
σαν το ιδανικό φιλί
που θα ερωτευόμουνα
Πάντα σε περίμενα
και σ΄ονειρευόμουνα
και για σένα αγάπη μου
προετοιμαζόμουνα

Letra: Natalia Germanou
Música: Tonu Mauridis
Desempenho primeiro: Elena Paparizou

Quem sabe me dizer
aquilo que leva a vida
de um momento tudo muda
tudo aquilo que se pensava no passado
pela necessidade aceita
mas por um pouco mais cansada
finalmente estou bem

E aquilo que só vi no cinema
agora aqui vivo em seu próprio abraço
me dê, minha luz o amor
como meu Deus no alto

Sempre te esperei
e pensei em você
como um beijo ideal
que seria apaixonada

Quem sabe dizer
a facilmente encontrar a alegria
crime de que meu coração se perdesse
tanto tempo ficamos divididos
Para eu te encontrar, meu bebê
mas ontem você me deixou
finalmente se tornou bem

E aquilo que só vi no cinema
agora aqui vivo em seu próprio abraço
me dê, minha luz o amor
como meu Deus no alto

Sempre te esperei
e pensei em você
como um beijo ideal
que seria apaixonada
Sempre te esperei
e sonhei com você
e por você, meu amor
me preparei
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 10-02-2012 @ 22:51

Προσθήκη σχολίου


Nenhum comentário:

Postar um comentário