Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 2 de outubro de 2011

Αντώνης Βαρδής & Γιάννης Πάριος & Γιάννης Βαρδής & Χάρης Βαρθακούρης ( Κουαρτέτο ) Τα καλύτερά μας χρόνια - Antonis Vardis, Giannis, Xaris Barthakouris Giannis Parios- Ta kalithera mas xronia einai tora



Τα καλύτερά μας χρόνια

Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Βαρδής & Γιάννης Πάριος & Γιάννης Βαρδής & Χάρης Βαρθακούρης ( Κουαρτέτο )


Στα μάτια τα δικά μου δεν μεγάλωσες,
ο χρόνος δεν τολμάει να σ' αγγίξει
Αέρας η ζωή μου μα προσπάθησε,
το δρόμο της αγάπης να σου δείξει

Δεν ξέρω αν μεγάλωσα απότομα,
μα νιώθω πως απότομα φοβάμαι
Τα λάθη σου που έλεγα δεν θα ‘κανα
τα ίδια κάνω κι όλο σε θυμάμαι

Στα μάτια τα δικά μου δεν μεγάλωσες,
ακόμα τη ζωή σου συλλαβίζεις
Ο κόσμος είναι άδειος μα προσπάθησε,
μ' αγάπη την καρδιά σου να γεμίζεις

Δεν ξέρω αν μεγάλωσα απότομα,
η τύχη τι μου έγραφε δεν είδα
Μα νιώθω αν είσαι εσύ στο πλάι μου,
για μένα θα υπάρχει μια ελπίδα

Τα καλύτερα μας χρόνια είναι τώρα,
δεν φοβάμαι της ζωής την ανηφόρα
Μια ζωή θα κουβαλάω τ' όνομά σου,
θα'χω πάντοτε μια θέση στην καρδιά σου
Να να να να

Για κείνα που δεν ξέρει πώς μου χάρι σα,
του έδωσα για πάντα την ευχή μου
Και μένα ένα δώρο αν μου ζήταγες,
θα διάλεγα να δώσω την ζωή μου

Τα λόγια που μας είπανε δεν χάνονται,
μαζί του ο αέρας κι αν τα πάρει
Τα ίδια θα τα φέρει χρόνια αργότερα,
ο Γιάννης να τα λέει με τον Χάρη

Να να να να

Τα καλύτερα μας χρόνια είναι τώρα,
δεν φοβάμαι της ζωής την ανηφόρα

tradução: o melhor tempo é agora

Nos meus próprios olhos você não cresceu
o tempo não ousa te atingir
Ares e minha vida, mas tentei
o caminho do amor a te mostrar

Não sei se cresceu de repente
mas sinto como de repente teme
Os seus erros que dizia, não faça
os próprios que eu sempre lembro

Nos meus próprios olhos você não cresceu
ainda na sua vida alfabetiza
O mundo está vazio, ma tente
encher de amor o seu coração

Eu não sei se você cresceu de repente
o meu destino escrito e não visto
Mas sinto se você está ao meu lado.
para mim existirá uma esperança

O nosso melhor tempo é agora
Eu não tenho medo da vida
Uma vida vai me levar o seu nome,
Terei sempre um lugar no seu coração
Na na na na na

Para aqueles que não sabem como eu gosto de graças,
Eu dei para sempre uma benção
E me um presente se precisar,
Eu escolheria para dar a minha vida

As palavras que nos atinge,não perca
com os ares a atingir
O próprio tempo traz mais tarde,
O Giannis vai dizer com uma graça

na na na na

O melhor tempo de nossa vida é agora
não temo a vida

Nenhum comentário:

Postar um comentário