Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

segunda-feira, 24 de outubro de 2011

Νατάσα Θεοδωρίδου-Δεν θέλω τ’ιποτα-Natasa Theodoridou-Den thelo tipota

Δεν θέλω τίποτα Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος Πρώτη εκτέλεση: Νατάσα Θεοδωρίδου Με πιάνουνε γνωστοί μας και μου λένε πως ψάχνεις έναν τρόπο επαφής μα ακόμα τα δικά σου λάθη καίνε το δρόμο κλείνουν της επιστροφής Δεν θέλω τίποτα ν΄ακούω πια για σένα πού βρίσκεσαι τι κάνεις πώς περνάς κι αν κάπου λες πως νοιάζεσαι για μένα καλύτερα να μάθεις να ξεχνάς Δεν θέλω τίποτα ν΄ακούω πια για σένα στερήθηκα στο πλάι σου πολλά και δε ξαναγυρνώ στο ίδιο ψέμα μη κάνεις τέτοια όνειρα τρελά Μου έκλεψες το γέλιο απ΄τα χείλη μου έντυσες με γκρίζο τη χαρά το ξέρουνε κι οι πιο καλοί μας φίλοι ο έρωτάς σου ήταν συμφορά Δεν θέλω τίποτα ν΄ακούω πια για σένα πού βρίσκεσαι τι κάνεις πώς περνάς κι αν κάπου λες πως νοιάζεσαι για μένα καλύτερα να μάθεις να ξεχνάς Δεν θέλω τίποτα ν΄ακούω πια για σένα στερήθηκα στο πλάι σου πολλά και δε ξαναγυρνώ στο ίδιο ψέμα μη κάνεις τέτοια όνειρα τρελά tradução: não quero nada Com piano nos conhece e me chama como buscas de uma forma a relação mas ainda os teus erros queimam erros queimar o fim da estrada para retornar Eu não quero nada escutar de ti onde encontras, o que fazes como passas e se algo fala como se sente por mim melhor que aprendas a esquecer Não quero nada escutar de ti Eu não tinha a muito a teu lado e não retorno na mesma mentira não faças aqueles sonhos loucos Me roubastes o sorriso dos lábios me vestistes com cinza graça sabem os nossos melhores amigos teu amor foi um desastre Eu não quero nada escutar de ti onde encontras, o que fazes como passas e se algo fala como se sente por mim melhor que aprendas a esquecer Não quero nada escutar de ti Eu não tinha a muito a teu lado e não retorno na mesma mentira não faças aqueles sonhos loucos

Nenhum comentário:

Postar um comentário