Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

quarta-feira, 23 de novembro de 2011

Δέσποινα Βανδή-Αγάπη-Despoina Vandi-Agapi

Αγάπη Στίχοι: Φοίβος Μουσική: Φοίβος Πρώτη εκτέλεση: Δέσποινα Βανδή Τα χρόνια μου τα παιδικά δυο στάλες από χαρά που έχουν στεγνώσει Στα ρούχα πλέον που φορώ γίναν λεκέδες δυο που μ΄έχουν στοιχειώσει Αγάπη δε μου΄δωσε κανείς μα ακόμα ελπίζω αγάπη τι δύσκολο να βρεις πάνω που ραγίζω αγάπη μου υποσχέθηκες Θεέ μου τι συμβαίνει υπάρχει ή μ΄ειρωνεύτηκες Θεέ μου μη σωπαίνεις Ανθρώπους γύρω μου κοιτώ που νιώθουν όπως κι εγώ σαν άβουλο πιόνι Σαν ένα σώμα που υπάρχει απλά κινείται μηχανικά και επιβιώνει Αγάπη δε μου΄δωσε κανείς μα ακόμα ελπίζω αγάπη τι δύσκολο να βρεις πάνω που ραγίζω αγάπη μου υποσχέθηκες Θεέ μου τι συμβαίνει tradução amor O tempo de minha infância duas gotas de alegria que secaram Na roupa que eu uso se tornaram duas manchas que me atormentam Amor nada me dá mas ainda espero amor que dificuldade para encontrar tomo e quebro meu amor prometido que meu Deus o que passa? existe e me ironiza, meu Deus não silencie Homens ao meu redor olho que sentem como eu como peão impensado Como um corpo que existe simplesmente que se move mecanicamente e sobrevive Amor nada me dá mas ainda espero amor que dificuldade para encontrar tomo e quebro meu amor prometido que meu Deus o que passa? existe e me ironiza, meu Deus não silencie

Nenhum comentário:

Postar um comentário