Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

terça-feira, 22 de novembro de 2011

Έλλη Κοκκίνου-Είσαι ότι θέλω-Elli Kokkinou-Eisai oti Thelo

Είσαι ότι θέλω Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Κοκκίνου Εγώ ζητούσα την αγάπη έπεφτα σε λάθη λες και δεν υπήρχε εκεί Εγώ δεν πίστευα σε κάτι κι όλα μια απάτη μέχρι που΄ρθες φως μου εσύ Εσύ σαν ήλιος εσύ σαν φίλος Θα αγκαλιάζεις τη ζωή μου το κορμί μου Θα' σαι η φωνή στη σιωπή Είσαι ότι θέλω εγώ και ναι θα το πω σε θέλω εδώ μαζί μου ζήσε Είσαι όσα ψάχνω να βρω μαζί σου πετώ μαζί σου ξαναζώ Είσαι ότι θέλω εσύ φωτιά στο φιλί φτερά στο κορμί τα πάντα είσαι Είσαι όλα όσα εγώ ζητούσα να βρω να μείνεις πάντα εδώ κοντά μαζί μου ζωή μου ψυχή μου μαζί μου Εγώ σε έψαξα στο χάρτη σ΄έρωτες και πάθη κι όπου με οδηγούσε η καρδιά δε το περίμενα μα ήρθες κι ένα θαύμα είχες μέσα στη δική σου καρδιά Εσύ σαν ήλιος εσύ σαν φίλος Θα αγκαλιάζεις τη ζωή μου το κορμί μου Θα' σαι η φωνή στη σιωπή Είσαι ότι θέλω εγώ και ναι θα το πω σε θέλω εδώ μαζί μου ζήσε Είσαι όσα ψάχνω να βρω μαζί σου πετώ μαζί σου ξαναζώ Είσαι ότι θέλω εσύ φωτιά στο φιλί φτερά στο κορμί τα πάντα είσαι Είσαι όλα όσα εγώ ζητούσα να βρω να μείνεις πάντα εδώ κοντά μαζί μου tradução: o que quero Tu me convenceste que longe de ti eu teria enlouquecido e que iria me arrepender que na solidão me derreteria dentro do silencio Me tranquei na prisão de seu amor mas eu fugi e para sempre fugi sem porque Estou bem e tudo começa novamente tu não estás nisso que tinha sonhado Estou bem vejo os meus amigos novamente sorrio muito e estou bem Estou bem um novo dia começa sinto viver assim como eu queria Estou bem não preciso de um fim tudo vai numa maravilha estou bem... muito bem Tu tinhas me convencido que se eu não te tivesse a vida nada significaria e que meu corpo estaria sem alma Me tranquei na prisão de seu amor mas eu fugi e para sempre fugi sem porque Estou bem e tudo começa novamente tu não estás nisso que tinha sonhado Estou bem vejo os meus amigos novamente sorrio muito e estou bem Estou bem um novo dia começa sinto viver assim como eu queria Estou bem não preciso de um fim tudo vai numa maravilha estou bem... muito bem Estou bem um novo dia começa sinto viver assim como eu queria Estou bem não preciso de um fim tudo vai numa maravilha estou bem... muito bem ζωή μου ψυχή μου μαζί μου

Nenhum comentário:

Postar um comentário