Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sexta-feira, 4 de novembro de 2011

Νατάσα Μποφίλιου-Το αστέρι μου-Natasa mpofilou- To asteri mou

Το αστέρι μου Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης Πρώτη εκτέλεση: Νατάσα Μποφίλιου Σ' αγαπώ αρκετά για να σ' αφήσω μόνο σου αρκετά για να πονάει τόσο Σ' αγαπώ αρκετά ίσα να βρεις το δρόμο σου λίγο πριν σε πληγώσω Ήμουν εντάξει μέχρι χτες με τις πληγές μου ανοιχτές χαρά να τρέχουνε Κι ήρθαν δυο βλέμματα βαριά και πέσαν πάνω μου σκουριά για να μ' ελέγχουνε Μ' έπιασε κάτι να σ' το πω και σου 'πα πάλι σ' αγαπώ μικρό το ψέμα μου Συγγνώμη για την προσβολή μα εγώ δεν είμαι για πολύ το 'χω στο αίμα μου Ήμουν εντάξει μέχρι χθες ήξερα τι είναι αυτό που θες κι ήταν στο χέρι μου Δε σ' αφορά προσωπικά είναι που εμένα τελικά το 'χει τ' αστέρι μου tradução: A minha estrela Eu te amo o suficiente para eu te deixar só o suficiente para sofrer tanto Eu te amo o suficiente igual a encontrar o seu caminho pouco antes de eu te ferir Eu estava bem até ontem com minhas feridas abertas prazer a correr E eles vieram duas pesadas vistas e caiu sobre mim a ferrugem para me examinar Eu tenho algo a te dizer e eu te disse novamente, eu te amo minha pequena mentira Desculpe pelo insulto mas eu não sou demais o eu tenho no meu sangue Estava bem até ontem Saiba o que tu queres e foi na minha mão Não gero faces é que eu finalmente a ter a minha estrela

Nenhum comentário:

Postar um comentário