Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

segunda-feira, 14 de novembro de 2011

Θέλξη-Έχεις τα μάτια που λατρεύω-Theliksi-Exeis ta matia pou latrevo

Έχεις τα μάτια που λατρεύω Στίχοι: Δήμος Μυλωνάς Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης Πρώτη εκτέλεση: Θέλξη Έχεις τα μάτια τα μάτια που λατρεύω Την αγκαλιά που λαχταρώ Έχεις το σώμα που θέλω να παιδεύω Έχεις το στόμα που ποθώ Έχεις τα μάτια τα μάτια που λατρεύω Την αγκαλιά που λαχταρώ Έχεις μωρό μου όλα όσα θέλω Είσαι το άλλο μου μισό Και σ’ αγαπάω μωρό μου πολύ Μου ‘χεις αλλάξει εσύ τη ζωή Και σ’ αγαπάω μωρό μου πολύ Μου ‘χεις αλλάξει εσύ τη ζωή Αααααα ναι μωρό μου εσύ… Έχεις τα μάτια τα μάτια που λατρεύω Την αγκαλιά που λαχταρώ Έχεις μωρό μου όλα όσα θέλω Είσαι το άλλο μου μισό Θέλω μαζί σου ένα βράδυ Κάτω από το φως των κεριών Να ‘ναι η μουσική μας το χάδι Να ‘σαι ο βασιλιάς των φιλιών Και σ’ αγαπάω μωρό μου πολύ Μου ‘χεις αλλάξει εσύ τη ζωή Και σ’ αγαπάω μωρό μου πολύ Μου ‘χεις αλλάξει εσύ τη ζωή Αααααα ναι μωρό μου εσύ… Έχεις τα μάτια τα μάτια που λατρεύω Την αγκαλιά που λαχταρώ Έχεις μωρό μου όλα όσα θέλω Είσαι το άλλο μου μισό Θέλω ένα φιλί στο σκοτάδι Κάτω απ’ το φως των κεριών Δως μου και ας μου μείνει σημάδι Είσαι ο βασιλιάς των φιλιών Και σ’ αγαπάω μωρό μου πολύ Μου ‘χεις αλλάξει εσύ τη ζωή Και σ’ αγαπάω μωρό μου πολύ Μου ‘χεις αλλάξει εσύ τη ζωή Αααααα ναι μωρό μου εσύ… Έχεις τα μάτια τα μάτια που λατρεύω Την αγκαλιά που λαχταρώ Έχεις μωρό μου όλα όσα θέλω Είσαι το άλλο μου μισό tradução; Tens olhos, olhos que eu adoro O abraço que anseio Tens o corpo que quero importunar Tens a boca que eu desejo Tens olhos, olhos que eu adoro O abraço que anseio Tens. meu rapaz, tudo o que eu quero Tens a minha outra metade E eu te amo demais, meu rapaz Me tens mudado a vida E eu também te amo, meu rapaz Me tens mudado a vida Aaaaaa sim, baby, você ... Tens olhos, os olhos que eu amo Anseio abraçar Tens, meu rapaz, tudo o que eu quero Tu és a minha outra metade Eu quero uma noite contigo Sob a luz de velas Poderia ser a música o nosso carinho Poderia ser o rei dos beijos E eu te amo demais meu rapaz Me tens mudado a vida E eu também te amo, meu rapaz Me tens mudado a vida Aaaaaa sim, baby, você ... E eu te amo demais meu rapaz Me tens mudado a vida E eu também te amo, meu rapaz Me tens mudado a vida Eu quero um beijo no escuro Sob luz de velas Dê-me e deixe-me mancha Você é o rei dos beijos E eu te amo demais, meu rapaz Me tens mudado a vida E eu também te amo, meu rapaz Me tens mudado a vida Aaaaaa sim, meu rapaz, a ti... Tens olhos, os olhos que eu amo Anseio abraçar Tens, meu rapaz, tudo o que eu quero Tu és a minha outra metade

Um comentário:

  1. Αυτό το τραγούδι είναι να το αφιερώσω στον Βασίλη Παπακωνσταντίνου

    Επιπροσθέτως αυτό το τραγούδι ακούστηκε στην τηλεοπτική σειρά του MEGA η γενιά των 592 ευρώ και ποιος δεν θυμάται τον
    Λευτέρη Ελευθερίου...

    ResponderExcluir