Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 6 de novembro de 2011

Νατάσα Μποφίλιου- Κρύψου-Natasa mpofiiou- Krypsou

Κρύψου Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος Μουσική: Κώστας Τσίρκας Πρώτη εκτέλεση: Νατάσα Μποφίλιου Μέτραγα ανάποδα διακόσια Να χεις πάντα χρόνο να κρυφτείς... Μέτραγα κι ας μου χες κάνει τόσα Για να βγαίνεις πάντα νικητής... Μέτραγα τα βράδια που αργούσες Μέχρι να 'ρθεις είχα κοιμηθεί Κι αν καμιά φορά δε μου γυρνούσες Έλεγα απλά έχεις κρυφτεί Κρύψου για να μη σ' ανακαλύψω Κρύψου μη σε δω να μ' αγνοείς Κρύψου να μπορώ να εξηγήσω Που 'φυγες και δε θα ξαναρθείς... Θα σε βρω... Μ' αν θέλεις, κρύψου... Μέτραγα ανάποδα για χρόνια Κι έφτασα μια μέρα στο μηδέν Σ' έχασα και δείξε μου συμπόνια Που σουνα για πάντα κι όμως δεν... Κρύψου για να μη σ' ανακαλύψω Κρύψου μη σε δω να μ' αγνοείς Κρύψου να μπορώ να εξηγήσω Που 'φυγες και δε θα ξαναρθείς... tradução: escondido Conto para trás 200 sempre tiveste tempo para se esconder ... Conto e se me deixar tanto Para saíres sempre vences ... Conto as noites que tardastes Até que chegues eu dormi E se algumas vezes não retornastes Basta dizer escondestes Escondido, para não descobrir Escondido, para eu não te ver me ignorar Escondido, eu posso explicar Onde se foi e não voltará ... Vou te encontrar ... Me desejas, escondida ... Contes anos passados E eu tenho um dia no zero Te perdi e me mostrar compaixão Onde apareceu para sempre e como não ... Escondido, para não descobrir Escondido, para eu não te ver me ignorar Escondido, eu posso explicar Onde fostes e não voltastes ...

Nenhum comentário:

Postar um comentário