Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

terça-feira, 22 de novembro de 2011

Έλλη Κοκκίνου- Πες μου ένα ψέμα -Elli Kokkinou- Pes mou ena Psema



Πες μου ένα ψέμα 

Στίχοι:   Χρήστος Καντζέλης
Μουσική:   Τάσος Παναγής
1. Έλλη Κοκκίνου  

Πώς χάθηκε η αγάπη 
μέσα σ’ένα βράδυ έλα πες μου πώς
Σαν παραμύθι μοιάζει 
και δε μου ταιριάζει ο επίλογος

Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
πες μου όπως τότε είχες πει
η αγάπη όλα τα μπορεί
Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
κοίτα με στα μάτια μια στιγμή
πώς τελειώνεις έτσι μια ζωή
πες μου ένα ψέμα...

Πώς όνειρο αλλάζεις φεύγεις 
και χαράζεις άλλη διαδρομή
Πώς τώρα δε σε νοιάζει 
αν δε σε πειράζει πες μου μια στιγμή

Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
πες μου όπως τότε είχες πει
η αγάπη όλα τα μπορεί
Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
κοίτα με στα μάτια μια στιγμή
πώς τελειώνεις έτσι μια ζωή
πες μου ένα ψέμα...
Diga-me uma mentira - 305 Αναγνώσεις                
     

Στίχοι: Χρήστος Καντζέλης
Μουσική: Τάσος Παναγής
Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Κοκκίνου

Πώς χάθηκε η αγάπη
μέσα σ’ένα βράδυ έλα πες μου πώς
Σαν παραμύθι μοιάζει
και δε μου ταιριάζει ο επίλογος

Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
πες μου όπως τότε είχες πει
η αγάπη όλα τα μπορεί
Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
κοίτα με στα μάτια μια στιγμή
πώς τελειώνεις έτσι μια ζωή
πες μου ένα ψέμα...

Πώς όνειρο αλλάζεις φεύγεις
και χαράζεις άλλη διαδρομή
Πώς τώρα δε σε νοιάζει
αν δε σε πειράζει πες μου μια στιγμή

Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
πες μου όπως τότε είχες πει
η αγάπη όλα τα μπορεί
Πες μου ένα ψέμα και θα το πιστέψω
κοίτα με στα μάτια μια στιγμή
πώς τελειώνεις έτσι μια ζωή
πες μου ένα ψέμα...

Letra: Hristos Kantzelis
Música: Tasos Panayis
Desempenho primeiro: Elli Kokkinou

Como amor perdido
dentro de uma noite venha e me diga como
Como um conto de fadas
e não me convenha um epílogo

Diga-me uma mentira e vou acreditar
Diga-me como você disse
o amor tudo pode
Diga-me uma mentira que vou acreditar
olhe-me nos olhos um momento
como termina assim uma vida
diga-me uma mentira...

Como sonho que foge
e agracie um outro caminho
Como agora não se sente
se não preocupação diga-me um momento

Diga-me uma mentira e vou acreditar
Diga-me como você disse
o amor tudo pode
Diga-me uma mentira que vou acreditar
olhe-me nos olhos um momento
como termina assim uma vida
diga-me uma mentira...
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 22-10-2011 @ 00:02

Nenhum comentário:

Postar um comentário