Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 29 de janeiro de 2012

Άννα Βίσση-Πράγματα-Anna Vissi-Pragmata


Πράγματα          
 
Στίχοι: Γιώργος Μίτσιγκας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση



Πράγματα, πράγματα
γύρω μου υπάρχουνε παντού δικά σου. 
πράγματα, πράγματα
εσένα να μου φέρνουνε στο νου χιλιάδες. 
πράγματα, πράγματα
ο μαύρος αναπτήρας στο μπλού τζίν σου 
μικροπράγματα, διάφορα
ριγμένα μεσ' στο σπίτι εδώ και εκεί.


Και δεν κρατάω πια τα κλάματα
μεσάνυχτα με βρίσκουν μοναχή να σκίζω γράμματα.
Να βρίζω και να σπάω σαν τρελή στους τοίχους πράγματα.
Να λέω θα γυρίσει δεν μπορεί ως τα χαράματα.


Πράγματα, πράγματα
στέκω σαν χαμένη να κοιτώ χιλιάδες 
πράγματα , πράγματα
ότι μου 'χει μείνει από σένα μόνο
πράγματα, γράμματα 
μια φωτογραφία που κοιτιόμαστε 
κατάματα, πράγματα
σε φέρνουνε στο νου
και δεν κρατάω πια τα κλάματα

tradução:Άννα Βίσση-Πράγματα-Anna Vissi-Pragmata



Coisas, coisas
ao meu redor existem as suas próprias coisas, coisas
você para mim
me passam muitas coisas na mente
coisas, coisas
o negro isqueiro em sua blusa e na sua calça de brim
diversas pequenas coisas
jogadas em casa aqui e ali

E não seguro mais as lágrimas
meia noite me encontro só e rasgo cartas
Olho e destruo como louca nas paredes coisas
Digo que vou voltar e não pode até o amanhecer
 

Coisas, coisas
estou como perdida e olho milhares
de coisas, coisas
o que me ficaram de você, só
coisas, cartas
uma fotografia que olhamos
coisas
que me levam à mente
e não seguro mais as lágrimas




Nenhum comentário:

Postar um comentário