Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

quinta-feira, 29 de março de 2018

Έρωτας Πρόσφυγας (Όλα Είναι Δρόμος)


Έρωτας Πρόσφυγας (Όλα Είναι Δρόμος)

 Έρωτας Πρόσφυγας (Όλα Είναι Δρόμος)


Περνάω από μέσα το μονοπάτι του διαβόλου και κάνω στάση,
στων αγγέλων την πηγή.
Διψάω τόσο, μα δεν φτάνει να γιατρέψει
Να την σμιλέψει την δική μας την πληγή.

Θα κάτσω λίγο, να σκεφτώ εγώ αν φταίω
Να δω που φταίω και που έφταιξες εσύ
Και αν το νερό μας τώρα απ´την πηγή στερεύει
Ο ένας μόνο θα μπορέσει να σωθεί.

Όλα είναι δρόμος,όλα είναι δρόμος
Ο έρωτας σαν πρόσφυγας θα ζει
Όλα γιορτή είναι και όλα πόνος
Ο έρωτας μας μια φυλακή

Σε ένα γεφύρι ένα βράδυ θα κρυφτώ
Να ξαποστάσω και να σε ονειρευτώ
Και αν δεν αντέξει η αυγή για μας να έρθει
Ζωή να υπάρξει και μετά το φονικό

Πως να μ´ακούσεις, πως να ακούσω το σωστό
Με το γινάτι στον έρωτα πως να μιλώ
Αν δυο χέρια βαστούν το ίδιο το μαχαίρι
Το ένα με αίμα θα βαφτεί και θάνατο.

Όλα είναι δρόμος,όλα είναι δρόμος
Ο έρωτας σαν πρόσφυγας θα ζει
Όλα γιορτή είναι και όλα πόνος
Ο έρωτας μας μια φυλακή.

Amor refugiado (Όλα Είναι Δρόμος)
Ola einai Dromos

Eu atravesso o caminho a divisão de dentro e paro
aos anjos a fonte.
Estou com muita sede, mas ela não consegue
Deixe-a afundar nossa própria ferida.

Eu vou sentar um pouco, pensar em mim mesmo se eu me culpo
Para ver onde estou e onde você está
E se a nossa água agora deriva da fonte
O único pode ser salvo.

Tudo é uma estrada, tudo é uma estrada
Amor como refugiado viverá
Toda festa é toda dor
Nosso amor é uma cadeia

Numa ponte uma noite eu vou me esconder
Deixe-se ir e sonhe com você
E se a aurora não nos sustentar,
A vida para estar lá depois do assassino

Como escutar, como ouvir o caminho certo
Com o jingle apaixonado, como falar
Se duas mãos estão segurando a faca em si
Aquele com sangue estará morrendo e a morte.

Tudo é uma estrada, tudo é uma estrada
O amor como um refugiado viverá
Toda festa é toda em dor
Nosso amor é uma cadeia.

Nenhum comentário:

Postar um comentário