Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

sábado, 18 de fevereiro de 2012

Άννα Βίσση-Να `σαι καλά-Anna Vissi-Na sai kala- na se kala


Να 'σαι καλά            
 
Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Άννα Βίσση


Τι περιμένεις να σου πω
τι περιμένεις τώρα πες μου
είσ' ένα όνειρο κακό
που με ξυπνάει κι ανοίγει τις πληγές μου
Τι περιμένεις να σου πω
τι περιμένεις ν' απαντήσω
στο τηλεφώνημα αυτό
που με γυρνάει σ' όλα αυτά που είπα ν' αφήσω

Να 'σαι καλά που με θυμήθηκες
να 'σαι καλά που προσποιήθηκες
ότι ενδιαφέρεσαι αν ζω ή αν πεθαίνω
να 'σαι καλά που με θυμήθηκες
να 'σαι καλά που το κατάλαβες
ότι δεν έπαψα ποτέ να περιμένω

Τώρα τι ψάχνεις πια να βρεις
μέσα στις στάχτες τι γυρεύεις
μου 'πες πως δεν θα ξαναρθείς
μου 'πες πως βρήκες άλλη αγάπη να παιδεύεις

Τι περιμένεις να σου πω
τι περιμένεις ν' απαντήσω
στο τηλεφώνημα αυτό
με δυο κουβέντες τυπικές θα σου μιλήσω


tradução: Muito obrigado

O que você espera que eu diga
o que você espera agora, diga-me
você é um sonho ruim
que desperta e abre as minhas feridas
O que você espera que eu te diga
o que você espera que eu responda
nesse telefonema
onde me gira tudo isso que disse, estava abandonado

muito bem que você me recorda
muito bem que você me finja
de que você se importa que eu viva ou morra
muito obrigado que você me recorde
muito obrigado por você me entender
o que não deixei de esperar

Agora o que você busca ,mais a encontrar
dentro dos cenários frugais
me giga como você na retorna
diga-me como você encontra outro amor
diga-me como encontra mais amor a atormentar

O que você espera que eu te diga
o que você espera que eu responda
nesse telefonema
com duas palavras eu vou te dizer

Nenhum comentário:

Postar um comentário