Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

quarta-feira, 15 de fevereiro de 2012

Ευριδίκη-Άγρια πόλη-Evridiki-Agria poli



Άγρια πόλη          
 
Στίχοι: Δημήτρης Κοργιαλάς
Μουσική: Δημήτρης Κοργιαλάς
Πρώτη εκτέλεση: Ευριδίκη


Άγρια πόλη
τι θέλεις από μένα
άσε με μόνη
και κάνε εσύ πιο πέρα

Τη μάσκα πέταξε μακριά
δε σε ξέρω, δε με ξέρεις πια

Μη με αγγίζεις
γιατί θα βγάλω τρέλα
κι έτσι όπως γυρίζεις
θα σε σκοτώσω μια μέρα

Τη μάσκα πέταξε μακριά
δε σε ξέρω, δε με ξέρεις πια

Με έχεις κάνει παρελθόν
σε στέλνω στο διάολο κι εγώ λοιπόν


tradução: Cidade selvagem



Cidade selvagem
o que queres de mim
deixe-me só
e vá para o lado

A máscara jogaste longe
não te conheço, tu não me conheces mais

Não me toque
porque vou voltar louca
e assim que tu voltares
irei te matar um dia

A máscara jogaste longe
não te conheço, tu não me conheces mais

Tu me tens feito no passado
te mando ao diabo e eu portanto

Nenhum comentário:

Postar um comentário