Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

quinta-feira, 2 de fevereiro de 2012

Μιχάλης Χατζηγιάννης-Mixalis Xatzigiannis-To kalytero psema


Το καλύτερο ψέμα              
 
Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης
Πρώτη εκτέλεση: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Άνοιξες την πόρτα για να φύγεις
Πας να με αγκαλιάσεις, μα με πνίγεις
Άλλο ένα δάκρυ να προλάβω
Όσα δεν μπορώ να καταλάβω

Πες μου το καλύτερο ψέμα
Βάλ’ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε χάνω
Τον ανόητο να κάνω
Πες μου ακόμα ένα ψέμα
Που δεν μοιάζει με κανένα
Άσε με στην άκρη και στην τύχη
M Ένα ακόμα παραμύθι

Δεν μπορώ να ακούσω την φωνή μου
Δεν με υπακούει το κορμί μου
Πώς να ξεπεράσω την συνήθεια
Πώς να την πιστέψω την αλήθεια

Πες μου το καλύτερο ψέμα
Βάλ’ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε χάνω
Τον ανόητο να κάνω
Πες μου ακόμα ένα ψέμα
Που δεν μοιάζει με κανένα
Άσε με στην άκρη και στην τύχη
M Ένα ακόμα παραμύθι

Πες μου ακόμα ένα ψέμα

Πες μου το καλύτερο ψέμα
Βάλ’ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε χάνω
Τον ανόητο να κάνω
Πες μου ακόμα ένα ψέμα
Που δεν μοιάζει με κανένα
Άσε με στην άκρη και στην τύχη
M' ένα ακόμα παραμύθι



A melhor mentira - 306 Αναγνώσεις        

 

Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης
Πρώτη εκτέλεση: Μιχάλης Χατζηγιάννης

Άνοιξες την πόρτα για να φύγεις
Πας να με αγκαλιάσεις, μα με πνίγεις
Άλλο ένα δάκρυ να προλάβω
Όσα δεν μπορώ να καταλάβω

Πες μου το καλύτερο ψέμα
Βάλ’ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε χάνω
Τον ανόητο να κάνω
Πες μου ακόμα ένα ψέμα
Που δε μοιάζει με κανένα
Άσε με στην άκρη και στην τύχη
M Ένα ακόμα παραμύθι

Δεν μπορώ να ακούσω τη φωνή μου
Δε με υπακούει το κορμί μου
Πώς να ξεπεράσω την συνήθεια
Πώς να την πιστέψω την αλήθεια

Πες μου το καλύτερο ψέμα
Βάλ’ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε χάνω
Τον ανόητο να κάνω
Πες μου ακόμα ένα ψέμα
Που δε μοιάζει με κανένα
Άσε με στην άκρη και στην τύχη
M Ένα ακόμα παραμύθι

Πες μου ακόμα ένα ψέμα

Πες μου το καλύτερο ψέμα
Βάλ’ τα δυνατά σου στο τέρμα
Να μου ξεγελάσεις το μυαλό
Το ‘χω ανάγκη σε παρακαλώ
Να μην καταλάβω πως σε χάνω
Τον ανόητο να κάνω
Πες μου ακόμα ένα ψέμα
Που δε μοιάζει με κανένα
Άσε με στην άκρη και στην τύχη
M’ ένα ακόμα παραμύθι

Letra: Nikos Yritsis
Música: Mihalis Hatziyiannis
Desempenho primeiro: Mihalis Hatziyiannis

Você abriu a porta para sair
Você vai para o abraço, mas de surdina
Outra lágrima para eu apanhar
O que eu não consigo entender

Diga-me a melhor mentira
Coloque o sua força no final
Para enganar a cabeça
Eu preciso, por favor
Não entendo como perco
Tolo eu sou
Diga-me outra mentira
Que não parece com ninguém
Me colocou de lado na sorte
Outro conto

Eu não posso ouvir a minha voz
Não obedeço ao meu corpo
Como supero o hábito
Como acredito na verdade

Diga-me a melhor mentira
Coloque o seu melhor no final
Para enganar a cabeça
Eu preciso, por favor
Não entendo como perco
Tolo eu sou
Diga-me outra mentira
Que não parece com ninguém
Me colocou de lado na sorte
Outro conto

Diga-me outra mentira

Diga-me a melhor mentira
Coloque o sua força no final
Para enganar a cabeça
Eu preciso, por favor
Não entendo como perco
Tolo eu sou
Diga-me outra mentira
Que não parece com ninguém
Me colocou de lado na sorte
Outro conto
   Marco Aurelio Funchal, Marco Aurelio Funchal © 28-10-2011 @ 12:04

Nenhum comentário:

Postar um comentário